پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1474
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ |
مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد

آماده باش اکیپ های منابع طبیعی برای مقابله با سیل در کرمانشاه/ ستاد مدیریت بحران تشکیل شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از آماده باش اکیپ های منابع طبیعی و آبخیزداری برای مقابله با وقوع احتمالی سیل و تشکیل ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

ان‌شاءالله کولانی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه با بیان آماده باش کامل عوامل منابع طبیعی استان برای مقابله با بحران سیل احتمالی در منطقه، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حفظ منابع طبیعی از بروز هرگونه آسیب به مراتع و جنگل ها اندیشیده شده، هرچند پیش بینی خسارت های حاصل از این بحران دشوار خواهد بود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموع ادارات تابع منابع طبیعی شهرستان ها روسا و کارشناسان نسبت به بازدید از عملیات‌های احداثی آبخیزداری شامل گابیون، خشکه چین، بندهای خاکی با توجه به بارش‌های چند روز گذشته، موظف اند هرگونه مشکلات و مسئله ای در ارتباط با خسارت به این سازه ها را در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.
وی با یادآوری اینکه پروژه های فوق نقش موثری در فرایند ایستایی آب‌های سیلابی در منطقه داشته است، تصریح کرد: طرح های مورد اشاره نفوذپذیری آب را در خاک تسهیل و از فرسایش خاک جلوگیری به عمل می آورد.
این مسوول عنوان کرد: تلفن های تماس ۱۵۰۴ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت ۲۴ ساعته و در شبانه روز آماده پاسخگویی در ارتباط با تخریب و تجاوز در اراضی ملی برای اتخاذ تصمیمات و مقابله با آن است.
کولانی از تشکیل ستاد مدیریت بحران در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این ستاد به صورت شبانه روزی تمهیدات لازم را در خصوص بارش‌های اخیر و خطرات سیل و نیز هماهنگی با ستاد بحران استانداری در دستور کار قرار داده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اظهار داشت: اکیپی ۲۴ ساعته در راستای مقابله با هر گونه وقایع حاصل از سیل و تبعات آن در محل اداره کل منابع طبیعی مستقر و به همراه همه خودروهای مجهز و امدادرسان آماده هرگونه همکاری با ستاد بحران استانداری هستند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.