پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 1445
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ |
شهر روشن گزارش می دهد

تداوم بازدید مسؤولان و تخریب امکان خطرساز برای مقابله با سیل در کرمانشاه+فیلم

بازدید استاندار کرمانشاه و مسوولان استان از مناطق مختلف و تخریب امکان خطرساز برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در کرمانشاه تداوم دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رنجبر فرماندار کرمانشاه از بخش های در معرض آسیب سیل در بستر روستای کهریز و اقدامات انجام شده برای مقابله با طغیان احتمالی رودخانه در این منطقه بازدید به عمل آوردند.
فیلم۱ | وقوع سیل در کرمانشاه و بازدید استاندار از مناطق شهر
براساس این گزارش، لزوم آمادگی تمامی شهرستان های استان در بارش های دو روز آینده در دستور کار قرار گرفتهو همه مرخصی ها لغو خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این بازدید از آخرین تمهیدات و اقدامات مدیریت شهرستان سرپل ذهاب برای بارشهای آتی و کنترل سیل احتمالی بررسی به عمل آورد.
فیلم ۲ | وقوع سیل در کرمانشاه و بازدید استاندار از مناطق شهر
محمدابراهیم الهی تبار از عملیات جابه جایی کانکس ها از حاشیه رودخانه الوند سرپل ذهاب و لایه روبی رودخانه سطح شهر بازدید داشت. و آخرین توصیه های لازم برای کنترل سیل را عنوان کرد.

وی همچنین در بازدید از محل های اسکان شهروندان در معرض سیل سرپل ذهاب، نکاتی متذکر شد و بر آمادگی تمام شهرستان های استان برای بارش های آتی تاکید کرد.
فیلم۳ | وقوع سیل در کرمانشاه و بازدید استاندار از مناطق شهر
استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید به اهالی شهرک ظفر از آمادگی کامل برای مقابله با خطر سیل خبر داد و گفت: با همکاری مردم، از این چند روز دشوار، به سلامت عبور خواهیم کرد

راه اندازی “استودیو تلویزیونی مدیریت بحران” در  کرمانشاه
استودیو مذکور با توافق میان استانداری و صداوسیمای مرکز کرمانشاه در محل سالن جلسات مدیریت بحران راه‌اندازی شده است و هدف از این اقدام اطلاع رسانی لحظه‌ای از وضعیت نقاط مختلف استان در مواقع بحرانی است.
هریک از دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در این ستاد، یک نماینده مطلع و تام‌الاختیار مستقر کرده است تا سرعت عمل تصمیمگیری در مواقع لزوم به بهترین وضعیت ممکن برسد.

به گفته استاندار کرمانشاه، طی بازدید صورت گرفته از نقاط مختلف شهر و افکارسنجی صورت گرفته، میزان هوشیاری مردم نسبت به وقوع سیل مطلوب ارزیابی شده است.
این مسوول از رسانه‌ها و خبرنگاران سختکوش که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مردم را از مخاطرات احتمالی آگاه کردند، قدردانی کرد و گفت: آمادگی کامل را داریم، مردم در عین همکاری با مسوولان، آسوده‌خاطر باشند، چرا که مسؤولان در کنارشان‌ آماده خدمت رسانی هستند‌.

پس از بازدیدهای صورت گرفته با درخواست و پیگیری استاندار کرمانشاه، فردا (یکشنبه ۱۱ فروردین۹۸) جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای رصد اقدامات انجام شده و مقابله با سامانه بارشی پیش رو، به استان سفر خواهد کرد، در ساعت نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران حضور پیدا می کند.
گفتنی است، بازدید و تخریب نقاط در معرض خطر سیل از سوی مسؤولان استان پیش از وقوع احتمالی آن همچنان تداوم دارد کاری که پیش از این سال ها باید اندیشیده می شود و برای بافت فرسوده و آسیب پذیر استان چاره اندیشی می کردند، لذا امیدواریم این تدابیر (و علاج پیش از وقوع…) خود منجر به معضلات و آسیب های بیشتری نشود و در جریان سیل خسارت کمتری از این نوع تخریب ها را مشاهده کنیم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.