پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14650
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ |
استاندار کرمانشاه:

مسیر سرمایه‌گذاری در کرمانشاه هموار شود

استاندار جدید کرمانشاه با اشاره به اینکه موانع را از سر راه سرمایه گذاری باید برداشت، گفت: در استان کرمانشاه مسیر سرمایه گذاری باز خواهد بود.
مسیر سرمایه‌گذاری در کرمانشاه هموار شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه، گفت: باید خدمت گزاری بی منت و تلاش شبانه روزی را با تبعیت از شهید حاج قاسم سلیمانی سرلوحه کار قرار دهیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در راستای توجه به استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: بافت جمعیتی جوان و آماده بودن بسیاری از زیرساخت‌ها فرصت خوبی برای توسعه استان و ایجاد اشتغال است.

وی به ظرفیت‌های فراوان استان در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی اشاره و اظهار داشت: با وجود این ظرفیت‌ها می‌توان استان را به قطب سرمایه گذاری غرب کشور تبدیل کرد.

امیری مقدم با اشاره به اینکه هر کسی که درمسیر سرمایه گذاری مانع ایجاد کند در بین مَردم استان جایگاهی ندارد، گفت: بالاترین سرمایه برای ما جلب اعتماد عمومی است.

این مسؤول با اشاره به اینکه با انسجام و وحدت و دوری از مسائل حاشیه‌ای مسیر توسعه استان را باید شتاب بخشید، گفت: باید مدیران انقلابی، پرتلاش و خواهان خدمت به کرمانشاه در راس امور قرار گیرند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : صداوسیما
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.