پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14645
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ |
وزیر کشور:

ملاک اصلی انتصابات در دولت جدید خدمت به ملت است

وزیر کشور گفت: ملاک اصلی انتصاب مسؤولان در دولت وقت خدمتگزاری و مَردمی بودن است.
ملاک اصلی انتصابات در دولت جدید خدمت به ملت است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، احمد وحیدی امروز در مراسم معارفه استاندار با اشاره به اینکه اقدامات فراوانی برای توسعه و رفع مشکلات استان کرمانشاه باید انجام شود، گفت: استان کرمانشاه ظرفیت‌های فراوانی برای رشد و توسعه دارد.

وزیر کشور از مرز‌های استان کرمانشاه به عنوان یک ظرفیت مهم برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی یاد کرد و افزود: مهمترین مشکل استان کرمانشاه بیکاری است که باید با همکاری و تلاش همه حل شود.

وی به پتانسیل وجود بازارچه‌های مرزی در استان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: باید تجارت و صادرات در این استان بیشتر رونق بگیرد.

این مسؤول با اشاره به خدمات بازوند استاندار سابق کرمانشاه عنوان کرد:  ارائه این خدمات صادقانه شایسته قدردانی است.

وحیدی به اقدامات ارزنده بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: استاندار جدید باید توسعه تجارت و معیشت مرزنشینان را مد نظر قرار دهد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه طرح گرمسیری برای بهره‌برداری کامل نیازمند توجه است، یادآور شد: استان کرمانشاه از نظر گردشگری هم ظرفیت‌های فراوانی دارد، که باید از این قابلیت‌ها در راستای رفع مشکل بیکاری بهره برد.

وی اشتغال را از برنامه‌های اصلی دولت جدید نام برد و تاکید کرد: باید فصل جدیدی از اقدامات با اتحاد و یکصدایی در استان کرمانشاه ایجاد شود.

وحیدی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ اختیارات خوبی به استانداری‌ها داده شده است، گفت: بخشی از این اختیارات در حوزه  استاندار برای حرکت در مسیر توسعه  است.

گفتنی است، این مراسم با اعطای حکم انتصاب بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار جدید کرمانشاه معرفی و از خدمات هوشنگ بازوند استاندار سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : صداوسیما
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.