پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14290
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ |
امروز:

فاز نخست طرح جامع گمرک پرویزخان بهره‌برداری شد

فاز نخست طرح جامع گمرک پرویزخان بهره‌برداری شمرحله اول طرح جامع گمرک مرز رسمی پرویزخان استان کرمانشاه با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست طرح جامع گمرک پرویزخان بهره‌برداری شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، احمد ذاکری در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: از مجموع یک میلیارد دلار صادرات ایران به عراق بیش از هفتصد میلیون دلار آن مربوط به مرز پرویزخان است،که این حجم از صادرات خبر از تحرک و پویایی این مرز می‌دهد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران ادامه دارد: امروز شاهد افتتاح مهمترین پروژه گمرک از نظر حجم ریالی و پروژه‌ای هستیم، که با توجه به رشد صادرات نیاز به اجرای پروژه در این مرز داشتیم.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل تسهیل در امور تجاری، صادرات، ترانزیت و تحویل گمرک شده و از مزایای آن کاهش زمان تشریفات است، افزود: امیدواریم این بستر در دیگر مرز‌های کشور نیز عملیاتی شود که به حقیقتا این پروژه شاهد رشد اقتصاد کشور می‌شود.

بختیار رحمانی پور نیز با اشاره به اینکه این مرز رسمی در ابتدا به صورت بازارچه در سال ۷۶ راه اندازی و مساحت آن از سه هکتار به ۳۰ هکتار توسعه پیدا کرد، گفت: در آینده وسعت آن به ۴۰۰ هکتار می‌رسد که مرکز صادرات غیرنفتی ایران به عراق است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با تاکید براینکه طرح جامع در سال ۹۷ وارد فاز اجرایی شد که بزرگترین طرح گمرک از نظر ریالی و شامل بخش‌های مختلف تجاری و رفاهی و پارکینگ است، ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌ها بود که امروز تکمیل شد، همچنین مرز پرویزخان با ۲۵ سال فعالیت رتبه نخست بین مرزها را دارد.

انتهای پیام /ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.