پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14285
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ |
مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه

تشدید نظارت بر فعالیت آجیل فروشی‌های کرمانشاه

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه از اجرای طرح نظارت ویژه بر فعالیت آجیل فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها با نزدیک شدن به شب یلدا خبر داد.
تشدید نظارت بر فعالیت آجیل فروشی‌های کرمانشاه

بهمن خدادادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در از تشدید نظارت بر فعالیت آجیل فروشی‌های کرمانشاه خبر داد و افزود: باتوجه به فعالیت ۱۲۰ آجیل فروشی و قنادی در این شهر، نظارت‌های بهداشتی بر روی مواد اولیه، مواد فرآوری شده و انبار‌های دپوی آجیل متمرکز است تا محصولات با کیفیت وارد بازار کنند.

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه با یادآوری اینکه سال گذشته در انبار‌ها نمک صنعتی برای شور کردن آجیل کشف و ضبط شد که این ماده برای دباغی پوست استفاده می‌شود و برای سلامت انسان خطر دارد، گفت: سودجویان به خاطر ارزان بودن این نوع نمک از آن استفاده کردند.

وی خطاب به شهروندان با تاکید براینکه هنگام خرید آجیل به کیفیت و قیمت محصولات توجه داشته باشند و هر آجیل ارزانی را خریداری نکنند، عنوان کرد
مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه یادآور شد: نمونه برداری از محصولات عرضه شده به صورت مستمر انجام وانبار‌ها و کارگاه‌ها مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه بیان کرد: در کرمانشاه ۱۰۰ بازرس بهداشت محیط کار نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی را بردعهده دارند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.