پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14131
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ |
رئیس سازمان صمت کرمانشاه:

۵۰ درصد صادرات کشور به عراق از مرزهای کرمانشاه است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۵۰ درصد صادرات کشور به عراق از مرزهای کرمانشاه است.
۵۰ درصد صادرات کشور به عراق از مرزهای کرمانشاه است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محسن دارابی در نشست خبری بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه در حوزه صادرات کالاهای غیرنفتی جز پنج استان اول کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: موقعیت جغرافیایی کرمانشاه برای امکان افزایش صادرات به کشورهای همسایه خصوصاً عراق حائز اهمیت است.

دارابی به رکورد ثبت صادرات کرمانشاه و وضعیت مطلوب تُجار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: باید اعتبارات و منابع در جایی هزینه شود که بازدهی و بهره‌وری بالاتری به همراه دارد.

وی به لزوم اهمیت به زیر تامین ساخت‌ها و امکانات برای تسریع در تجارت خارجی در کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: کرمانشاه به عنوان نماینده ایران ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد، لذا سود تجارتی آن کشور را نیز بهره‌مند می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه نیازمند یک بودجه ملی و منحصراً برای تأمین و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در مرزهای مشترک با کشورها هستیم، اظهار داشت: این مهم برای ادامه حضور فعالان حوزه صادرات الزامی است.

انتهای پیام/ت

۱۵۲۲

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.