پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13885
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ویژه, یادداشت, یادداشت تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ |
در نامه سرگشاده به رئیس سازمان صداوسیما مطرح شد

درخواست برای کمک به معالجه یکی از کارکنان خدوم صداوسیمای کرمانشاه

فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه خوستار کمک به معالجه یکی از کارکنان خدوم صداوسیما شدند.
درخواست برای کمک به معالجه یکی از کارکنان خدوم صداوسیمای کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، فعالان رسانه‌ای استان در در نامه‌ای سرگشاده به رئیس سازمان صداوسیما خواستار کمک به معالجه یکی از کارکنان خدوم صداوسیمای کرمانشاه شدند.

متن نامه به قرار زیر است:

آقای جبلی رئیس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پس از سلام و تبریک انتخاب شما به عنوان رئیس جدید این سازمان بسیار مهم و اثرگذار و آرزوی موفقیت برای شما، چند نکته و درخواست را به اختصار به استحضار می‌رسانم.

با توجه به سوابق کاری، تعهد و کارنامه قابل توجه شما به عنوان خدمتگزار فرهنگی انقلاب اسلامی، همه مَردم ایران و ایران دوستان انتظار دارند تا رسانه ملی را به معنای حقیقی کلمه به رسانه ملی و در شان کشور و مَردم بزرگ ایران تبدیل کرده و در راستای ایجاد تحول در صداوسیما و دستیابی به افق ترسیم شده به وظیفه خود عمل کنید.

چابک سازی پیکر چاق، تنبل و پردرد سازمان، به کارگیری و میدان دادن به نیروهای متعهد و متخصص، کنار زدن نیروهای ضعیف، پرادعا و خسارت بار از مسئولیت مهم سازمان (که سالها است بر این جایگاهها چنبره زده اند)، تولید آثار فاخر برای همه سلیقه ها، برنامه ریزی مناسب و دقیق، توجه ویژه به مطالبات قشرهای مختلف جامعه و پیگیری جدی آن، انتقال و انعکاس مطلوب فرهنگ اسلامی و ایرانی، پرهیز از روزمره گی و عملکرد انفعالی و… بخشی از اقدام های اساسی است، که حتما و با دقت و سرعت در صداوسیما صورت گیرد.

از سوی دیگر انتظار می‌رود برخلاف روسای قبلی سازمان، که بارها شعار توخالی ساماندهی نیروهای حق الزحمه ای سازمان را دادند و در عمل کاری نکردند ساماندهی این افراد به صورت جدی و فوری در دستور کار رئیس جدید سازمان صداوسیما قرار گیرد.

بخش بسیار فراوان و چشمگیر کار در صداوسیما (که بسیار سخت و حساس است) بر عهده نیروهای حق الزحمه ای است که با دریافتی ماهانه بسیار اندک آن هم بی حتی بیمه و مزایای دیگر، عمر و جوانی خود را در انتظار وعده‌های سرخرمن، مدیران پیشین سازمان صرف کردند و بسیاری از این نیروهای خدوم و انقلابی زندگیشان از هم پاشیده شده است.

امروز یکی از این نیروهای در صداوسیمای مرکز کرمانشاه یعنی آقای میثم کهریزی که زندگی خود را صرف خدمت به رسانه ملی و مَردم عزیز کرد دچار مشل شدید کبدی شده و نیازمند پیوند فوری کبد دارد و با حالی وخیم روی تخت درمان قرار گرفته است.

میثم که جوانی خود را در صداوسیما هزینه کرد امروز قادر به تامین هزینه سنگین جراحی خود نمی باشد و با رنجهای دست و پنجه نرم می‌کند.

شاید اگر او بیمه بود و درآمد مناسبی داشت می توانست زودتر به معالجه خود بپردازد و کارش به اینجا نمیکشید.

قطعا مسئولانی که در ساماندهی شغلی میثم و میثم ها کوتاهی کرده‌اند و جان و زندگیشان به مخاطره افتاده، باید در برابر خداوند متعال و جبار پاسخ دهند.

حال فرصت گله گذاری نمی‌باشد و از دکتر جبلی درخواست می‌کنم برای درمان این همکار که با دردهای شدید گریبانگیر است کمک کند و از همه مَردم خیر، نیک اندیش و هموطنان شریف و مسؤولان تقاضا دارم برای نجات جان میثم و تامین هزینه سنگین درمان او به یاریش بشتابند و به رسم انصاف و ادب از تلاش مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه که پیگیر وضعیت او است و همه کسانیکه دغدغه میثم را دارند تشکر کنم و امیدوارم که هم دردکبد میثم و مشکلات بی سروسامانی شغلی او برطرف بشود و سلامتی خود را زودتر به دست بیاورند إن‌شاءالله و هم مشکلات همه حق الزحمه ای های صداوسیما درمان شود.

رسول مرادی کارشناس و فعال رسانه‌ای استان کرمانشاه

انتهای پیام/ت

نویسنده : Rasol moradi | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.