پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 13880
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ |
به همت دو هنرمند کرمانشاهی:

سومین نمایشگاه خیابانی عاشورایی “تا ثریا” برگزار شد

سومین نمایشگاه خیابانی عاشورایی "تا ثریا" و دهمین نمایشگاه گروهی دو هنرمند کرمانشاهی برگزار شد.
سومین نمایشگاه خیابانی عاشورایی “تا ثریا” برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مهر سال جاری مصادف با ۲۸ صفر نمایشگاه عکس و نقاشی مفهومی جاماندگان اربعین به همت جمعی از هنرمندان و سازمان در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، سومین نمایشگاه خیابانی عاشورایی تا ثریا و دهمین نمایشگاه گروهی دو هنرمند کرمانشاهی یعنی سید فرهاد لاری دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر کرمانشاه و ثریا همتی هنرمند نقاش کرمانشاهی با سه دهه فعالیت در عرصه نقاشی است.

این دو هنرمند کرمانشاهی با استعانت از خداوند متعال و پیروی از اهل بیت علیهم السلام، به عنوان قطره ای از اقیانوس بیکران عشاق آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در جوار شهدای معزز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کرمانشاه این نمایشگاه را با عنوان جاماندگان اربعین به اکران یک روزه گذارده‌اند که به این وسیله لبیک عاشقان امام حسین علیه‌السلام و رهروان عاشورایی را در کنار شهدا و پیمانی با میثاق سرخ شهادت ببندند.

اکران این نمایشگاه یک روزه در فضای باز با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد و بازدید آن برای عموم آزاد بوده است.

سیدفرهاد لاری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: حضور اقشار مَردم شریف کرمانشاه سبب دلگرمی هنرمندان این نمایشگاه را فراهم کرد، که إن‌شاءالله بتوان با استعانت از خداوند بزرگ گام های بلندتری را در راه اعتلای هر چه بیشتر کیفیت و ارائه کارهای بیشتری را در نمایشگاه های آینده رقم بزنیم.

این هنرمند کرمانشاهی افزود: برای همه کسانی که در برپایی این نمایشگاه قدم برداشتند آرزوی تندرستی عاقبت بخیری را دارم، همچنین از رسانه‌ها و خبرگزاری هایی که در پوشش دادن این نمایشگاه کوشیدند قدردانی می‌کنم، باشد که با حسین(ع) بمانیم و حسینی زندگی کنیم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.