پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13758
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ |
رئیس حوزه هنری کرمانشاه:

سینما بیستون دوباره در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

رئیس حوزه هنری و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: سینما بیستون کرمانشاه مجدداً راه‌اندازی خواهد شد.
سینما بیستون دوباره در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

افشین آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از راه‌اندازی مجدد سینما آزادی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با روز ملی سینما، مجموعه سینما بیستون کرمانشاه با ظرفیت ۱۶۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه می‌شود.

رئیس حوزه هنری و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق تفاهم نامه منعقد شده با هتل بین المللی پارسیان، فعالیت این سینما با کاهش کرونا به زودی از سر گرفته شده، گفت: به زودی میزبان هنردوستان کرمانشاهی هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه سینما آزادی واقع در جنب پل ولایت و هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه دارای یک سالن با ظرفیت ۱۶۰ نفر بوده و در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده است، افزود: علاوه بر امکاناتی نظیر پارکینگ و… به روزترین تجهیزات صوت و تصویر نیز فراهم است.

آزادی از همکاری هتل پارسیان در زمینه راه اندازی این سینما تقدیر و عنوان کرد: همواره با کمبود فضاهای سینمایی در استان مواجه هستیم، اما اقدامات خوبی در جهت توسعه این اماکن فرهنگی در دست اقدام قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن سینما بیستون، تعداد سینماهای فعال در شهر کرمانشاه به سه سینما شامل پردیس سینمایی آزادی، فرهنگ و بیستون رسیده است و تلاش ما برای ارتقای آنها ادامه دارد.

رئیس حوزه هنری و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: «موسسه بهمن سبز» در فاز سوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری پروژه ایجاد پردیس سینمایی و تجاری پیروزی در خیابان سعدی این شهر را با هفت سالن سینما و یک سالن روباز در دست اقدام و افتتاح است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.