پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 1362
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ |
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

لزوم تخلیه روستای گواور/ آثار باستانی کرمانشاه از خطر سیل محفوظ شوند

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم تخلیه روستای گواور از توابع استان به دلیل وقوع سیل احتمالی و تبعات حاصل از آن در منطقه، گفت: با تلاش و تمهیدات میراث فرهنگی باید آثار باستانی کرمانشاه از خطر سیل محفوظ شوند.

مهرداد سالاری امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با وقوع سیل احتمالی دراستان، اظهار داشت: روستای گواور در معرض خطر جدی سیل است و نیاز به تخلیه دارد.
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم آمادگی کامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای حفاظت از امکان با ارزش و آثار تاریخی به ویژه تکیه معاون الملک و بیگلر بیگی، طاقبستان و… تاکید کرد.
وی با تاکید بر ضرورت آمادگی شرکت توزیع برق استان برای رفع قطعی برق در مناطق مورد خطر سیل احتمالی، متذکر شد: همه راهورها و مرزبانی باید با امکانات کامل در حال آماده باش قرار بگیرند.
سالاری یادآور شد: نیروهای انتظامی استان برای کنترل هجوم مردم در صورت وقوع سیل باید تدابیر لازم را در دستور کار خود قرار دهند، همچنین از سو استفاده سارقین و جابه جایی اموال شهروندان جلوگیری به عمل آورند.
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه پل بیستون در مسیر راه کربلا باید تحت کنترل قرار بگیرد، ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی برای کنترل تجهیزات و آماده سازی امکان خدمات رسانی پای کار باشند.
این مسوول اظهار داشت: شرکت گاز استان باید آمادگی لازم را در صورت تخریب و یا وقایع احتمالی ناشی از سیل داشته باشند و تدابیر ضروری به منظور نیاز به امدادرسانی به شهروندان را لحاظ کنند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.