پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 13458
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ |
فرماندار اسلام آبادغرب:

بزرگترین گلخانه هیدروپونیک اسلام ‌آبادغرب ۵۰ درصد پیشرفت دارد

فرماندار اسلام آبادغرب از پیشرفت ۵۰ درصدی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در این شهرستان خبر داد.
بزرگترین گلخانه هیدروپونیک اسلام ‌آبادغرب ۵۰ درصد پیشرفت دارد

جهانبخش حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از پیشرفت بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در شهرستان اسلام آبادغرب، خبر داد و اظهار داشت: فاز اول این پروژه با یازده هکتار در ۲ بخش و اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومانی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا قرار دارد.

فرماندار اسلام آبادغرب ایجاد بزرگترین و پیشرفته‌ترین گلخانه یکپارچه غرب کشور در شهرستان اسلام‌آبادغرب را با هدف محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و رونق و جهش تولید دانست و بیان کرد: این طرح اکنون در حال ساخت است و طبق پیش‌بینی فاز نخست آن در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سایت گلخانه این شهرستان به عنوان بزرگترین پروژه گلخانه‌ای هیدروپونیک غرب کشور در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار با ۳۰ هکتار گلخانه مدرن، سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی در چند فاز با سرمایه گذاری حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی توسط یک سازمان اقتصادی راه‌اندازی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه تکمیل فازهای این سایت گلخانه‌ای برای ۵۰۰ نفر از جوانان شهرستان اسلام آبادغرب به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد، گفت: طبق پیش‌بینی انجام شده سالانه بیش از ۱۰ هزار تن محصول از این گلخانه تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.