پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 13424
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ |
نایب رئیس هیات موتورسواری کرمانشاه خبر داد

افتتاح پیست موتور کراس در کرمانشاه

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: پیست استاندارد موتور کراس در دهکده المپیک کرمانشاه افتتاح می‌شود.
افتتاح پیست موتور کراس در کرمانشاه

معصومه زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از افتتاح پیست موتور کراس در کرمانشاه خبر داد.

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۰۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی این پیست هزینه شده و کار ساخت این پیست به انجام رسیده و منتظر دستور برای اعلام زمان افتتاح این پیست هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه استاندار‌ها و موارد ایمنی در ساخت این پیست رعایت شده است، بیان کرد: کودکان، نوجوانان و بانوان نیز می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب در این پیست تمرین داشته باشند.

این مسؤول عنوان کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند مهارت‌های موتور سواری را فرا بگیرند و خانواده‌ها با اطمینان فرزاندان خود را به این مکان بیاورند.

زارعی از فعال شدن کمیته آموزش این هیات خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزشی با هدف افزایش مهارت جوانان در موتورسواری و شناسایی استعداد‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف آفرود، درگ، موتور ریس، موتور کراس، اسلالوم، تورینگ سافاری و کلاسیک در استان کرمانشاه فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.