پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13404
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ |
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه خبر داد

افزایش ظرفیت آب شرب کرمانشاه تا هزار لیتر بر ثانیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: با طرح انتقال آب از سد گاوشان هزار لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب کرمانشاه افزوده شد.
افزایش ظرفیت آب شرب کرمانشاه تا هزار لیتر بر ثانیه

محمودرضا شهلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از افزایش ظرفیت آب شرب کرمانشاه تا هزار لیتر بر ثانیه خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کمبود ۱۰۵۰ لیتر بر ثانیه‌ای آب آشامیدنی شهر کرمانشاه با این حجم آب تقریبا بر طرف خواهد شد، گفت: هم اکنون ۲ متر مکعب بر ثانیه آب وارد تصفیه خانه شهر کرمانشاه می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: خط انتقال آب سد گاوشان و طرح تصفیه خانه آب آشامیدنی  شهر کرمانشاه به عنوان یک طرح بزرگ و پیچیده است.

وی با یادآوری اینکه مسیر خط انتقال آب از سد گاوشان به طول ۷۲ کیلومتر است، افزود: روز گذشته در مسیر روستای حسین آباد یک عدد شیر هوای ۲۰۰ میلمتری دچار نشتی شدید شده بود که با تلاش شبانه روزی پرسنل اجرایی آب منطقه‌ای و آبفای استان این نقص ساعت دو بامداد امروز برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با درخواست از شهروندان در راستای مدیریت صحیح در مصرف آب، از تلاش‌های قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار و شرکت مهاب قدس مشاور طرح در راه اندازی خط اضطراری انتقال آب سد گاوشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.