پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12877
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پاورقی, سایر اخبار, سیاسی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ |
معاون سیاسی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

لزوم حضور آگاه در انتخابات/ ناظر اصلی هموطنان هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: حضور آگاه در انتخابات ضروری و ناظر اصلی هموطنان هستند.
لزوم حضور آگاه در انتخابات/ ناظر اصلی هموطنان هستند

حسین خوش‌اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با بیان اینکه مَردم متدین استان همواره در انتخابات حضور دارند و این انتخابات و تعیین سرنوشت کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در اوضاع فعلی یکی از مهمترین اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از منظر سیاسی قلمداد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید این فرصت و اختیار را که بر اساس دیدگاه بلند امام راحل و رهبری در رابطه با انتخاب و حق انتخاب است، مغتنم شمارد، افزود: در این مقطع حساسیت خود را در تعیین سرنوشت و انتخاب آگاهانه نشان داده می‌شود.

وی با یادآوری اینکه برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یأس دشمنان و دفاع از آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر، حضور آگاهانه و عالمانه در انتخابات ضروری است، گفت: نظارت اصلی در انتخابات با توجه به جایگاهی که قانون اساسی و انتخابات مشخص کرده، در دست خود مَردم خواهد بود.

خوش اقبال با اشاره به اینکه نظام به مَردم و جایگاه آن‌ها اعتماد و اعتقاد دارد، لذا اولین نظارت کننده مَردم هستند، ادامه داد: با توجه به هماهنگی و هم‌دلی که بین هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات این استان بوده روند مثبتی برای انتخابات در پیش داریم.

این مسؤول با اشاره به اینکه به همت بینش و آگاهی مَردم در رابطه با رعایت قانون و ضوابط انتخابات، کمترین تخلفات تاکنون گزارش شده است، گفت: برای جلوگیری از اجحاف در حق کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا نظارت‌ها همچنان به صورت جدی در استان کرمانشاه در حال انجام و رصد است.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.