پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12862
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ |
رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در کرمانشاه:

هدف پیروزی مقتدر رئیسی با حضور حداکثری در انتخابات است

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما) گفت: هدف ما پیروزی مقتدر و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.
هدف پیروزی مقتدر رئیسی و حضور حداکثری در انتخابات است

سید فریبرز نجومی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از موارد ارزشمند که در جامعه و بین مَردم می‌بینیم این است، که اکثرا معتقد هستند که حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برنده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است و این مهم بیانگر نوعی رقبت مَردمی به ایشان به عنوان ریاست جمهور اصلح ایران محسوب می‌شود، اما سعی بر حضور حداکثری برای پیروزی دولت قوی داریم.

رئیس ستاد مرکزی و انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما) ادامه داد: سعی ما و مَردم بر این است که هموطنان با حضور حداکثری پای صندوق‌های بیایند و آنان را گسیل دهیم که این شوق و حمایت در انتخابات ریاست جمهوری را امسال با استعانت از خداوند متعال به اکثریت برسانیم و پیروزی مقتدری برای کشور و انقلاب در تاریخ رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از تهدیدهایی که در این دور از انتخابات وجود دارد، افرادی هستند که به هر عنوان قبلا و در زمان احمدی‌نژاد ارتباط با جریان انحرافی داشتند، گفت: این افراد امسال نیز با عناوین مختلف و حضور در ستادهای اقماری به نام خود، در حمایت از آیت‌الله رئیسی صرفا برای گرفتن حکم حضور پیدا کردند و به دنبال حکمی به عنوان ستاد مَردمی و…. هستند، که خود را تطهیر کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در واقع این افراد همان هایی هستند که در زمان احمدی‌نژاد و انتخابات قبلی، موج سواری می‌کردند و به دنبال منافع شخصی بودند به این خیال که روزی می‌توانند همین کار را در زمان انتخابات جدید با وجود پیروزی آیت‌الله رئیسی انجام دهند و کلاهی از این نمد برای خود بسازند.

وی با اشاره به سعی داریم فتنه‌های منافقان و منحرفان را گوش زد کرده باشیم، یادآور شد: به علاوه بلندگوهای استکباری و مناعد شبکه های غربی این روزهای آخر به دنبال مایوس کردند جامعه هستند و حضور پای صندوق‌های انتخابات را منع می‌کنند، اما ما دارای ملت انقلابی و ارزشی در ایران هستیم که همواره شهید پرور و همیشه با عزت است.

نجومی با اشاره به رشادت‌های شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: به قول و گفته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که خود را سرباز می‌نامند که ما ملت امام حسین علیه السلام و ملت شهادت هستیم، در واقع هدف از این پیام حضور و آگاهی در همه عرصه‌های مقدس جامعه است.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما) با تاکید بر اینکه اکنون دفاع مقدس تبدیل به جنگ نرم و جبهه مقاومت با وجود هجمه های بسیار است، اظهار داشت: همیشه در میدان مقاومت بوده و خواهیم بود، ان‌شاءالله که مردم به ندای رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک بگویند و با حضور خود در پای صندوق‌های رای همچون همیشه حامی ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه آفرین باشند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.