پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12856
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پاورقی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

۴۰ تبلت به دانش آموزان مددجو کمیته امداد کرمانشاه اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اهدای ۴۰ تبلت از سوی بانک سینا به مددجویان این نهاد اجرایی در کرمانشاه خبر داد.
۴۰ تبلت به دانش آموزان مددجو کمیته امداد کرمانشاه اهدا شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محسن رخصی در مراسم آیین اهدای ۴۰ تبلت به کودکان تحت حمایت این نهاد اجرایی، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک هزار و ۶۷۰ تبلت و گوشی هوشمند طی چندین مرحله به دانش آموزان مددجو در استان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: این گوشی و تبلت ها با هدف دسترسی دانش اموزان کم برخوردار به سامانه های آموزشی و تحصیلی غیرحضوری اهدا شد.

وی با اشاره به آیین توزیع ۴۰ تبلت به دانش آموزان مددجو توسط بانک سینای استان کرمانشاه، عنوان کرد: همزمان با این آیین ۴۰ بسته لوازم التحریر نیز به دانش آموزان تحت حمایت از سوی بانک سینا اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ارزش تبلت ها و لوازم التحریر اهدایی از سوی بانک سینا بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است.

رخصی با یادآوری اینکه هم اکنون برخی از دانش آموزان تحت حمایت فاقد تبلت و گوشی هوشمند هستند، تاکید کرد: با مشارکت خیران نیک اندیش همه دانش آموزان نیازمند از وسایل اموزشی و تحصیلی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.