پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12810
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ |
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه:

حذف قیمت اجاره بها و املاک کرمانشاه در سایت دیوار

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از حذف اجاره بها و قیمت املاک این استان در سایت دیوار خبر داد.
حذف قیمت املاک کرمانشاه و اجاره بها در سایت دیوار

بهزاد باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: اختلاف قیمت بازار رهن و اجاره منازل مسکونی بسیار بهم نزدیک است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه درج قیمت املاک در برخی از سایت‌های اینترنتی به ویژه سایت دیوار را از مهمترین دلایل تورم در این زمینه دانست و گفت: این موضوع سبب التهاب بازار مسکن در استان کرمانشاه است‌.

وی به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی و به دستور دستگاه قضائی این استان قیمت املاک و اجاره بها در سایت دیوار حذف و از واژه توافقی استفاده خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به برگزاری جلسات متمادی ستاد تنظیم بازار برای بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل تورم در این استان، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ اتحادیه صنفی که قیمت آن‌ها نامتعارف و بالاتر از میانگین کشوری بوده شناسایی شدند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: در هر جلسه ۲ اتحادیه فراخوان شده و دلایل و مستندات آن‌ها بررسی می‌شود، تا نسبت به اصلاح قیمت‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.