پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12767
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد

انتخابات و حضور حداکثری رخداد اصلی‌ کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن برای انتخاب فرد اصلح را اصلی‌ترین رخداد کشور دانست.
انتخابات و حضور حداکثری رخداد اصلی‌ کشور

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما امروز در دیدار با روحانیون و طلاب صحنه بر لزوم رعایت تقوا و ضرورت حساب نفس تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایش خداوند مبنی بر خلوص و بندگی، افزود: انسان‌های اسیر دنیا و تعلقات دنیوی مانند جایگاه، ثروت و مقام هستند و عبودیت و بندگی را نجات آن‌ها است.

امام جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران با عبودیت و بندگی امام خمینی (ره) توانست پیروز شود، ادامه داد: معامله با خدا دارای منفعت بوده و هیچ ضرری در آن وجود ندارد.

این مسؤول خطاب به طلاب جوان بر لزوم مراقبت از خود در دوران جوانی تاکید و عنوان کرد: بنا بر سخنان علامه طباطبایی(ره) بهترین تعبیری که از انسان در قرآن شده عبد است، لذا متوسل بودن و عبودیت باید از دوران جوانی آغاز شود.

علما رفاقت با خدا را راه رسیدن انسان به مقام بندگی دانست و بیان کرد: در صورتی که روح رفتار انسان دارای تعبد و بندگی باشد، دنیا و آخرت از آن او خواهد بود.

این مسؤول به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار داشت: انتخابات و حضور حداکثری هموطنان در آن برای انتخاب شخص اصلح اصلی‌ترین رخداد پیش روی کشور است که باید به آن توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.