پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1250
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ |
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد:

آغاز توزیع ۶ تن گوشت یارانه ای بین تاکسیرانان کرمانشاه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز توزیع ۶ تن گوشت یارانه ای بین تاکسیرانان کرمانشاه خبر داد.

سجاد سلیمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از آغاز مرحله اول توزیع گوشت گرم بین تاکسیرانان دارای کارت فعالیت در کرمانشاه خبر داد و گفت: در مرحله اول ۶ تن گوشت گرم یارانه ای در بین تاکسیرانان دارای پروانه فعالیت این شهر توزیع خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این میزان گوشت در مرحله اول در قالب ۶ تن لاشه گوساله تامین شده است، تصریح کرد: هر راننده می تواند ۲ الی ۳ کیلوگرم به قیمت هرکیلوگرم حدود چهل و سه هزارتومان دریافت کند.
این مسوول با اشاره به اینکه کار توزیع این میزان گوشت با پیگیری های سازمان تاکسیرانی، و مساعدت حاتمی معاونت اقتصادی استاندار، انجام گرفته است، ادامه داد: این خدمات از روز یکشنبه با هدف حمایت از قشر زحمتکش تاکسیران و جبران بخش کوچکی از هزینه های آنان در شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.
سلیمانی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، همه تاکسیرانان دارای پروانه فعالیت در کرمانشاه از سهمیه گوشت یارانه ای بهره مند خواهند شد و جای هیچ نگرانی نخواهد بود.
وی به برنامه ریزی های لازم برای مراجعه به موقع تاکسیرانان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در راستای دریافت گوشت یارانه ای اشاره و عنوان کرد: با سامانه پیامکی اطلاع رسانی لازم انجام می شود، لذا در هر روز، فقط تاکسیرانانی که برای آن روز پیامک ارسال شده، برای دریافت سهمیه ی گوشت یارانه ای به سازمان تاکسیرانی مراجعه خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: تاکسیرانان اطمینان داشته باشند که بر اساس نوبت بندی و باتوجه به پیامکی که برایشان ارسال می شود، از سهمیه یارانه ای خود بهره مند خواهند شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.