پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12461
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ |
فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش:

ارتش در اوج آمادگی/ پاسخ هر تهدید را با اقتدار می‌دهیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از اوج آمادگی ارتش خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی پاسخ هرگونه تهدید و با اقتدار پاسخ می‌دهد.
رتش در اوج آمادگی/ پاسخ هر تهدید را با اقتدار می‌دهیم

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، امیرسرتیپ فرهاد آریانفر امروز در مراسم رژه ارتش که در قرارگاه ۴۰۴ فاوا کرمانشاه و به صورت خودروی برگزار شد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در اوج آمادگی و اقتدار نظامی قرار دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش ضمن تبریک و گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: این روز به عنوان نقطه عطف و برگ زرین در تاریخ پر افتخار نظام و انقلاب اسلامی ثبت شده است.

این مسؤول با اشاره به شعار “ارتش فدای ملت” و نیز بیان رشادت های سبزپوشان نیروهای زمینی در حفاظت از مرزهای وطن، خاطرنشان کرد: ما قسم خورده این سرزمین برای حفظ و امنیت آن هستیم و در این مورد تعارفی با هیچکس نداریم.

آریانفر ادامه داد: ارتشی ها علاوه بر مجاهدت و جانفشانی در راه حراست از کشور، وطن و دین، در همه صحنه‌ها و بحران‌ها آمیز حضور مؤثری در کنار هموطنان هستند و به خدمت رسانی به آنها افتخار می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره‌های خونش از اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری و ایستادگی خواهد داشت و در این راه با قدرت هرچه بیشتر پای کار است.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.