پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12439
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ |
مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه خبر داد

اعلام ‍ برنامه‌های آسفالت در کرمانشاه با اولویت مناطق محروم

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه از اعلام برنامه‌های آسفالت شهر کرمانشاه با اولویت مناطق کمتر برخوردار خبر داد.
اعلام ‍ برنامه‌های آسفالت در کرمانشاه با اولویت مناطق محروم

عرفان متعبد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از اعلام ‍ برنامه‌های آسفالت در شهر کرمانشاه با اولویت مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه شهرداری در راستای خدمات به مناطق محروم پای کار است، افزود: در سال گذشته حدود ١١٠ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه در راستای آسفالت معابر درجه یک و لکه گیری معابر درجه دوم و کوچه ها استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های شهردار طلوعی و شهرداری کرمانشاه که همواره بر آن تأکید دارند، آسفالت محله های کم برخوردار بود است، بیان کرد: سال قبل محل‌های همچون آقاجان از مسیر تقاطع منطقه تا میدان جمهوری اسلامی و کوچه های آن آسفالت شد.

متعبد با بیان اینکه سال جاری (۱۴۰۰) سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته ایم، ادامه داد: برنامه اول، معابر اصلی سطح شهر است، که برخی به صورت روکِش و برخی نیز لکه گیری به صورت آسفالت تراش انجام خواهد شد.

این مسؤول با یادآوری اینکه اولویت دوم شهرداری کرمانشاه، خیابان های فرعی است که خرابی های آنان پر می‌شوند، خاطرنشان کرد: اولویت سوم کوچه ها است، که آسفالت مورد نیاز جهت لکه گیری کوچه ها، تحویل مناطق هشت گانه می‌شوند.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه قیر به تنی ٧٠ میلیون ریال رسیده است و در حال تامین آن هستیم، گفت: امسال نیز در نظر داریم به همان میزان سال گذشته ١١٠ هزار تن مصرف شود و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.