پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12208
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ |
سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه:

هوای کرمانشاه در روز طبیعت غبارآلود و بارانی می‌شود

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش بینی هوای غبارآلود در روز طبیعت برای استان به ویژه در مناطق مرزی خبر داد.
هوای کرمانشاه در روز طبیعت غبارآلود و بارانی می‌شود

فیروز دولتشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: روز طبیعت در این استان و به ویژه مناطق مرزی آن غبارآلود خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی ساعاتی از امروز و در روز جمعه گردوغبار مناطق استان را فرا می‌گیرد، افزود: طبق داده های ایستگاه هواشناسی در روز طبیعت و شنبه وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهروندان بهتر است در منزل بمانند و از همه تجمع و گردش خودداری کنند، گفت: وزش باد علاوه بر گرد و خاک محلی ممکن است به تدریج سبب نفوذ غبار خارجی به جو منطقه شود و هوای آن به ویژه در نواحی مرزی غبارآلود شود.

دولتشاهی با یادآوری اینکه دمای هوای استان کرمانشاه که در اوایل هفته آینده به طور نسبتاً محسوسی کاهش خواهد یافت، ادامه داد: این پدیده جوی احتمالاً سبب وقوع خساراتی به مزارع و باغ ها به ویژه در نواحی سردسیر استان کرمانشاه می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه براساس تحلیل های داده‌های ایستگاه هواشناسی، موجی کم رطوبت از امروز تا شنبه هفته آینده جو کرمانشاه را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: پیش بینی می‌شود که این موج در برخی ساعات سبب تشدید وزش باد، رشد ابر، رگبار پراکنده باران و احتمالاً رعد و برق در سطح استان کرمانشاه باشد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احتمال بارش در ساعاتی از امروز و فردا جمعه در نواحی کوهستانی استان کرمانشاه بیشتر است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.