پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12201
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۳۴ |
قائم مقام شهردار کرمانشاه:

تعطیلی پارک‌های کرمانشاه در روز طبیعت/ سبزه‌های نوروزی را تحویل شهرداری دهید

قائم مقام شهردار کرمانشاه از تعطیلی پارک‌های کرمانشاه در روز طبیعت خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند سبزه‌های نوروزی را تحویل شهرداری دهند.
تعطیلی پارک‌های کرمانشاه در روز طبیعت/ سبزه‌های نوروزی را تحویل شهرداری دهید

یحیی عیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن با اشاره به اینکه همه پارک‌ها در روز طبیعت تعطیل است، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند سبزه‌های نوروزی خود را به مناطق هشت گانه شهرداری تحویل دهند.

قائم مقام شهردار کرمانشاه این اقدام را با هدف جلوگیری از آلودگی محیط زیست، دانست و تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان کرمانشاهی حفظ بهداشت محیط زیست و سلامتی خود در روز طبیعت است و تقاضا داریم که سبزه‌های نوروز تحویل شهرداری داده شود.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرداری کرمانشاه یادآور شد: مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه از روز طبیعت آماده دریافت سبزه های نوروزی از هموطنان عزیز کرمانشاهی است.

عیدی با اشاره به اینکه روز طبعیت جزو سنت ما ایرانی ها است، خاطرنشان کرد: امسال نیز به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره ابتلا، همه پارک های کرمانشاه در روزهای پنجشنبه و جمعه، دوازدهم هفته جاری مقارن با روز طبعیت تعطیل خواهد بود.

این مسئول ضمن درخواست رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بیان کرد: شهروندان از هرگونه تجمع در پارک ها و مکان های تفریحی خودداری کنند و حفظ سلامت و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.