پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12102
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ |
از سوی نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و ستاد گام دوم انقلاب:

خبرنگار “شهر روشن” ویژه مورد تجلیل قرار گرفت

فاطمه زهرا تکلف پور خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن به صورت ویژه از سوی نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و ستاد گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه تجلیل شد.
خبرنگار “شهر روشن” ویژه مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، فاطمه زهرا تکلف پور خبرنگار شهر روشن از سوی مجموعه یاران موعود، ستاد گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه و نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر و جوایز به صورت ویژه مورد تجلیل قرار گرفت.

متن این تقدیرنامه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

تمدن سازان جوان کرمانشاه

تقدیر نامه

سرکار خانم: فاطمه زهرا تکلف پور

توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، فرصتی گران بها و راه پر افتخاری است که علاوه بر رضایت پروردگار متعال، خشنودی مَردم را نیز در پی خواهد داشت. چراکه، به یقین در این راه مقدس کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت پذیری اجتماعی و خدمات صادقانه به مَردم در جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) استفاده کنند.

به این وسیله برخود لازم می‌دانم از زحمات بی شائبه شما جوان کرمانشاهی که در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب& فعالیت داشته‌اید تقدیر و تشکر نمایم.

موفقیت و بهروزی روزافزون تان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی

اسفندماه ۹۹

گفتنی است، مراسم تجلیل از تمدن سازان جوان، آیین افتتاحیه سامانه سنجش و ارزیابی نخبگان، جوان مومن (نجم)، همچنین راه‌اندازی حلقه‌های میانی تصمیم ساز و نیز مدل جدید حکمرانی دولت جوان، آیین افتتاحیه پیشران های کلیدی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، به همت ستاد گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه و با حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان برگزار شد، که در این مراسم از خبرنگار شهر روشن به همراه دو نفر از خبرنگارهای فعال استان و تعدادی از جوانان انقلابی به صورت ویژه از سوی این ستاد تقدیر و قدردانی شدند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.