پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12086
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ |
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

کرمانشاه پیشتاز در بیانیه گام دوم/ جوانان انقلابی راس امور مدیریتی باشند

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه پیشتاز در بیانیه گام دوم انقلاب است و جای تقدیر دارد، گفت: جوانان مومن و انقلابی باید راس امور مدیریتی باشند.
کرمانشاه پیشتاز در بیانیه گام دوم/ جوانان انقلابی راس امور مدیریتی باشند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سیدامیر حسین قاضی زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از تمدن سازان جوان، آیین افتتاحیه سامانه سنجش و ارزیابی نخبگان، جوان مومن (نجم)، همچنین راه‌اندازی حلقه‌های میانی تصمیم ساز و نیز مدل جدید حکمرانی دولت جوان، آیین افتتاحیه پیشران های کلیدی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، که به همت مجموعه یاران موعود و جمعی از مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: طبق بسیاری از مطالعات فرانسیس اوکویاما و فرضیه انتهای تاریخ در آخرالزمان نبردی بین تمدن های مختلف غرب و شرق که برگرفته از تمدن یهودی مسیحی با تمدن اسلامی و آسیایی ایجاد می‌شود که نهایتا غربی ها برنده نبرد می‌شوند و چهل سال از این نظریه ها گذشته است، اما بعدها که انقلاب ایران پیروز شد این محقق بر نظریه خود اصلاحیه های ایجاد کرد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: انسانهای غربی طی سالها مکتب های بسیاری ساخته بودند و در همه انتها دشمنی با خداوند موج میزد، اما انقلاب اسلامی و حضور قاطع امام خمینی همه معادلات غرب و شرق را بر هم زد و در واقع پس از آن ابراز کردند که انقلاب اسلامی انفجار نور بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه این تفاسیر پژوهشگران غربی این بود که انقلاب ایران دو بال شهادت و امید دارد که شکار آن تقریبا ممکن نخواهد بود، چراکه امید و انتظار فرج در این کشور بیانگر دارا بودن اهداف بلند و جوهره شجاعت است که ذره پولادین بر این دوبال نقش بسته لذا در ادامه توضیح می‌دهد باید روحیه شهادت طلبی و شهامت آنان را دچار خددشه کرده و سبک زندگی جامعه و ارزش ها را تغییر دهند که ساده ترین آن تشکیل خانواده سالم و اسلامی بود، بنابراین آنها ضعف و قوت ها را مورد تحلیل برای ضربه زدن قرار دادند و هر بار ترفندی را به کار می‌بندند.

وی گفت: عده ای از سیاستمدارهای داخلی کشور نقاب زده بودند و به تدریج تغییر پیدا کردند و به خواسته های غربی ها دامن زدند، کم‌کم فضای مجازی نوامیس جامعه ما را تحت الشعاع قرار دادند از مهدکودک گرفته تا دانشگاه ها حوزه اقتصاد و اجتماعی ما را مورد ضربه فرهنگی قرار دادند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کرمانشاه منابع آبی و کشاورزی گسترده ای دارد، اما نرخ بیکاری در این استان جزو چند استان بالای کشور است، گویا طبیعت سختگیری کرده به این سرزمین یا اقدامات فراوانی ما می‌بینیم که باید زمینه رشد اقتصادی کرمانشاه فراهم می شد، مثل پروژه منوریل که اکنون نمیدانند با آن چه کار کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمات در مرکز استان ها به ویژه کرمانشاه تجمیع یافته و این نظام سیاسی که خواسته از اختلال فرهنگی است، به تدریج سبب شکاف عمیق فرهنگی می‌شود، در حالی که هدف از انقلاب اسلامی ایجاد مدینه فاضله برای کشور بود.

قاضی زاده هاشمی متذکر شد: هجوم و شبیه خون فرهنگی، اختلال در اقتصاد، تغییر نقش های اجتماعی در یک خانواده و… در سالهای بعد از انقلاب توسط دشمنان پررنگ تر شد و بعد از تمدن های غنی سالهای کشور ارزش ها را مورد هدف قرار دادند.

این مسئول عنوان کرد: اکنون زمان آن است که جوانان مومن انقلابی کشور پای کار بیایند، درک امروز برای اسلام حائز اهمیت است، جوانان شجاعت دارند و هنوز محافظه کار نشدند، لذا کسانی باید این پرچم را به دست بگیرند که خصوصیت رفتاری آنان انقلابی و اسلامی باشد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جوانان انقلابی در منطق، روش و گویش خود مومن است و علاوه بر جوان بودن، مومن و انقلابی بودن هم شرط است، جوان خود ساخته می‌تواند جامعه را نجات ببخشد و تغییر اساسی و تنفس جدید در کشور ما دمیده شود و نقشه راه نیز باید منطبق بر بیانات ولی خدا باشد تا به نتیجه برسیم.

این مسئول با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در بیانیه گام دوم انقلاب همواره احساس مسئولیت کردند و پیشگام هستند جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: در حال حاضر مجموعه این تلاش ها به ایجاد جامعه و ایران جدید با مولفه های اصیل ایرانی و اسلامی نیاز داریم و خوشحال هستم که امروز در بین جوانان کرمانشاه قرار دارم و در این راه از قبل برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند و وجود سربازان فداکار این کشور سبب خشنود شدن مقام معظم رهبری خواهد شد و امیدوارم که در سایر استانها نیز این کار شایسته استارت زده شود.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.