پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 12037
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ |
با حضور جمعی از مسؤولان:

۸۰ کلینیک “مثبت زندگی” در کرمانشاه افتتاح شد

مراسم افتتاح همزمان ۸۰ کلینیک مثبت زندگی در استان کرمانشاه برگزار شد.
۸۰ کلینیک “مثبت زندگی” در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مراسم افتتاح رسمی همزمان ۸۰ کلینیک مثبت زندگی در استان کرمانشاه در محل کلینیک مثبت زندگی صدای سلامت کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، مراسم مذکور با حضور مدیرکل بهزیستی و مسؤولیت ستادی این اداره کل، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار کرمانشاه، خیرین، خبرگزاری ها، صداوسیما و عوامل کلینیک مثبت زندگی کد ۶۴۵ صدای سلامت کرمانشاه برگزار شده است.

طی این برنامه امیرعلی بابایی مدیر این کلینیک مثبت زندگی کرمانشاه خواستار مطالبه گری مسؤولان شهرستان و استان به عنوان مدیران مطالبه گر شد.

این مسؤول افزود: باتوجه به تلاش مضاعف عوامل سازمان بهزیستی، کمیته امداد، کلینیک‌ها، سازمان های مردم نهاد و خیریه در راستای کمک به مددجویان و فقرا و… اما شاهد ارتقا کیفیت زندگی آنان نیستیم، چرا که بودجه های کلان برای بخش خدمات عمومی حذف شده و به عنوان خدمات خصوصی رها شده و حتی ردیف بودجه مشخصی برای مددجویان و کلینیک‌ها تعریف نشده است.

وی تاکید کرد: مدیران استان باید خواستار تغییر سیاست های کلان به نفع مردم فرودست باشند و در این راستا مطالبه گری کنند، همگی مسؤول هستیم و برای این وضعیت باید چاره اندیشی کنیم.

امید منصوری مسئول فنی کلینیک صدای سلامت کرمانشاه نیز با حضور در این جلسه و تکمیل مطالبات فوق، اظهار داشت: حدود ۳۰ سال است، که عرصه بر مردم روز به روز تنگ تر می‌شود و شعارها و اهداف اولیه در باب عدالت و رفاه اجتماعی به واسطه خصوصی سازی‌ها متحقق نشده است و باید خدمات عمومی را احیا کنیم و برای آن بودجه اساسی و معین تعریف کرد.

گفتنی است، در این مراسم از مدیران خواسته شد، تا در راستای احیای خدمات عمومی آموزش، بهداشت، بیمه، ورزش، مسکن و… استان کرمانشاه اقدام اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ت/آ

نویسنده : Mehrdad Amiri
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.