پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11690
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰:۲۷ |
همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها:

آثار دهمین جشنواره داستان کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه داوری شد

داوری دهمین جشنواره داستان کوتاه بسیج هنرمندان استان کرمانشاه همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها برگزار شد.
آثار دهمین جشنواره داستان کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه داوری شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، داوری دهمین دوره مسابقات استانی جشنواره داستان کوتاه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، شامگاه شنبه همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور داوران این دوره از جشنواره برگزار شد.

براساس این گزارش، بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، که از بین آثار نفرات برتر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شدند.دبیر و دارو جشنواره دهمین جشنواره داستان کوتاه بیستموضوعات روز از جمله، روزهای ارغوانی، دفاع مقدس، کمک مومنانه، حماسه سلامت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مکتب شهید قاسم سلیمانی و… از محورهای این جشنواره بود.

سیدرحیم زارعی به عنوان دبیر و دارو جشنواره دهمین جشنواره داستان کوتاه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی و زهرا گلچینی به عنوان داوران این دوره از جشنواره حضور داشتند و به داوری آثار رسیده به دبیرخانه پرداختند.

گفتنی است، آثار برگزیده و برتر جشنواره پس از داوری برای راهیابی به مرحله مسابقات کشوری طی صورت جلسه‌ای از سوی داوران منتخب به جشنواره معرفی شدند.

ویدئو این مصاحبه را می‌توانید در اینجا ببینید

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.