پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 11647
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گزارش, ویژه تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ |
شهر روشن گزارش می‌دهد

تکرار ابتذال فرهنگی تکیه معاون اینبار در سراب قنبر کرمانشاه!

هنجارشکنی و ابتذال فرهنگی این بار پس از تکیه معاون الملک کرمانشاه در کوچه های شهر و سراب قنبر کرمانشاه نفوذ کرده است.
تکرار ابتذال فرهنگی تکیه معاون اینبار در سراب قنبر کرمانشاه!

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، ابتذال فرهنگی یکی پس از دیگری شهر کرمانشاه را در بر گرفته و بعد از ماجرای پر حواشی و عجیب تکیه معاون الملک اینبار در کوچه نرگس کرمانشاه شاهد هنجارشکنی آن هم در ملع عام هستیم.

براساس این گزارش، طبق مشاهدات و ارسال تصاویر و ویدئوهای شهروند خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اینبار مدلینگ های بی حجاب در کوچه و برزن با نفوذ فرهنگی، شئونات اسلامی و فرهنگی را زیر پا گذاشته اند و با آسودگی بی آنکه مزاحمت و نظارتی از سوی مسؤولان باشد در حال تاراج همه ارزش ها هستند و گویا این شهر صاحب و مجری قانونی هم ندارد!

در این گزارش میدانی که از سوی شهروندان ارسال شده، عده‌ای از زنان با بی اخلاقی فرهنگی و تعویض لباس در یکی از کوچه ها و فیلم برداری در حال ترویج بی حجابی و فرهنگ غربی در قالب طرح نفوذ مدلینگ بوده و حتی مکان را با وجود شکایات و اعتراضات اهالی منطقه، جایی امن برای سوءاستفاده خود دیده‌اند.

متن ارسالی شهروندان در ذیل آمده است:

“سلام

ادمین محترم پایگاه خبری شهر روشن

این کوچه که ملاحظه می‌کنید واقع در خیابان سراب کوچه اسعدی بن بست است، ما اهالی کوچه از این وضعیت زننده و خلاف شئونات اسلامی به ستوه آمده ایم هر روز بی استثنا این بساط وجود دارد یک عده مدلینگ یک عده زنان خیابانی یک عده معتاد ویک عده دزد و ارازل.

بارها درگیر شده ایم، به دادستانی شکایت بردیم، نیروی انتظامی با هزاران تماس ما در کوچه حاضر شده، اما بی فایده بوده و متاسفانه این کوچه مبدل به مکانی امن برای اینگونه افراد شده و توسط شبکه ها و کانال ها روز به روز به تعداد این افراد اضافه شده به طوری که نام آن را کوچه عشاق گذارده اند و تا پاسی از نیمه شب به مصرف مواد مخدر و مشروب و عربده کِشی پرداخته و منطقه ای خود مختار برای خودشان به وجود آورده اند.

بنده به تمام دستگاه‌های مرتبط نامه و شکایت داده ام، که متاسفانه هیچگونه ترتیب اثری داده نشده و بیم آن دارم همچون تکیه معاون معضلی جدید و مخرب تر پدید آید.

ناچار از شما درخواست کمک دارم که به هر طریق ممکن اطلاع رسانی کنید.
با تشکر”

خبرنگار شهر روشن، سال جاری نیز گزارشی از انحصار این کوچه که با نصب درب به بن بست تبدیل شده بود، تهیه کرد و حتی با شهردار منطقه چهار مصاحبه‌ای داشت، که دلیل این امر چیست و چرا یک مکان تروریستی به انحصار درآمده (هرچند اطلاع داشتیم پارتی های شبانه و…. در این محله وجود دارد)، حال که تخریب درب فلزی صورت گرفته، این مکان برای اراذل و اوباش تبدیل به محلی برای ابتذال فرهنگی شده است، آیا مدیر ارشد استان و مجریان نظم و قانون از وجود این اماکن بی اطلاع هستند یا خود را به کوچه…. زده‌اند.

گفتنی است، حال با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد جدی با هنجارشکنی و نفوذ فرهنگی، از مسؤولان مربوطه می‌پرسیم، چگونه است، که این مکان برای ابتذال فرهنگی و حرمت شکنی ها به محلی امن تبدیل شده و چه اقدامی برای مقابله با آن خواهید داشت؟

ویدئو این گزارش ارسالی از شهروند خبرنگار شهر روشن را می‌توانید در اینجا ببینید

شهروند خبرنگار ما باشید
خبر از شما پیگیری با ما

#شهرروشن

 @ShahreRoshanir

مطالبات، مشاهدات و درخواست‌های خود از مسؤولان را با “شهرروشن” در میان بگذارید

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.