پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 11139
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ویژه تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ |
در شانزدهمین جشنواره شهیدرجائی کرمانشاه:

آب منطقه‌ای کرمانشاه در جشنواره "شهید رجایی" برتر شناخته شد

شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه پس از 18 سال موفق به کسب رتبه برتر در زمینه اقدامات برجسته شد.
آب منطقه‌ای کرمانشاه در جشنواره "شهید رجایی" برتر شناخته شد

به گزارش شهرروشن و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه، که با حضور جمعی از مسؤولان و مدیران دستگاههای اجرائی استان در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، شرکت آب منطقه ای کرمانشاه پس از ۱۸ سال موفق به کسب رتبه برتر در زمینه اقدامات برجسته در سال ۱۳۹۸ معرفی شد.
براساس این گزارش، در این جشنواره از شرکت آب منطقه ای و مدیر عامل شرکت در بخش اختصاصی: شامل انجام وظائف محوله و ماموریت های دستگاه متبوع، اسناد برنامه ای در راستای توسعه استان، سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی آن، با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.
بیش از ۶۵ دستگاه اجرائی استان در این جشنواره حضور داشتند و از ۱۲ دستگاه اجرائی برتر توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هیأت ارزیاب به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، در شاخص های مورد ارزیابی در بخش های اختصاصی و عمومی تقدیر شد.
طبق ارزیابی به عمل آمده از سوی کارشناسان مربوطه، شرکت آب منطقه ای به عنوان انجام اقدامات برجسته در بین دستگاه‌های اجرائی به عنوان دستگاه برتر شناسائی و مورد قدردانی قرار گرفت.
کسب این رتبه برتر پس از ۱۸ سال به همت شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه صورت پذیرفت و مقام کسب شده قبلی به سال ۱۳۸۱ و دوران مدیریت میرزائی مدیریت وقت آب منطقه ای باز می‌گردد.
هوشنگ بازوند در حاشیه این مراسم، گفت: در زمان وقوع سیل مدیریت قابل قبولی از سوی شرکت آب منطقه ای در مهار سیلاب صورت پذیرفت، که این امر سبب کاهش خسارت به مردم شد.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: در استان ۱۲ سد مخزنی وجود دارد، که ۶ سد در دولت یازدهم و دوازدهم اجراء و به بهره برداری رسیده است.
این مسؤول با تقدیر از عملکرد همه مدیران دستگاه‌های اجرائی خواستار خدمات رسانی بیشتر به مردم و کار و تلاش بیشتر برای توسعه استان و الگو قرار دادن رفتار و منش شهیدان والا مقام رجائی و باهنر شد.
فیلم معرفی و تجلیل از آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی را اینجا ببینید


انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.