پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 10975
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ |
پس از 12 سال:

ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کرمانشاه محقق می‌شود

پروژه ساخت 160 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه با پیگیری مسؤولان اجرایی در استان محقق می‌شود.
https://ir61.uploadboy.com/d/g3duue49z72v/qnncyqxnjb7treghwmvwthov7h4pr2276agbk3czco6d5hmf5isgzy4apu534iz7sdokozxc/IMG_20201104_110624_499.jpg

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، علی مهرتاش معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمانشاه، امروز با هدف پیگیری برخی امور مرتبط با توانمندسازی مناطق محروم از جمله پروژه‌ها ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی این خطه به همراه جمعی از مسؤولان، عازم شهرستان هرسین شد.

این مسؤول ضمن بازدید از واحد‌های در دست ساخت این منطقه، با برخی از مدیران مربوطه تماس تلفنی حاصل کرد؛ و به مدیرعامل مرکز خدمت رسانی محرومان نیز قول مساعد برای پیگیری سایر اقدامات لازم برای به سرانجام رسیدن این پروژه را داد.

براساس این گزارش، کرمانشاه، از سال ۸۹ ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی، به ویژه آنان که دارای معلولیت هستند، در شهرستان هرسین آغاز و در سال ۹۶ به دلیل مشکلات فراوان؛ با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی؛ این پروژه متوقف شده بود.

گفتنی است، از سال ۹۶ تاکنون این واحدها، تبدیل به یکی از نقاط بحرانی با آسیب های اجتماعی فراوان در سطح استان شده، به نحوی که این شهرستان در لیست شهرهای دارای معضلات اجتماعی وزارت کشور قرار گرفت.

ابوذر روندی در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری؛ تشکل مَردم نهاد مرکز خدمت رسانی محرومان استان کرمانشاه؛ کار تکمیل این واحدها را آغاز و در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل مرکز خدمت رسانی محرومان استان کرمانشاه ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱؛ پس از ۱۲ سال انتظار؛ ۱۶۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی صاحب سرپناه شوند.

این مسؤول بیان کرد: از آنجا که، یکی از وعده های دولت وقت ابراهیم رئیسی ساخت واحد مسکونی برای مشمولان بوده است، تشکل مَردم نهاد مرکز خدمت رسانی محرومان در استان؛ به عنوان یکی از عناصر حلقه میانی؛ در تلاش است، تا رسالت خود را به خوبی در این راستا به سرانجام برساند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.