پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15982
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ |
امام جمعه کرمانشاه:

انقلاب اسلامی مقتدر و استوار است

امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی همچون کوه بیستون و دماوند استوار و پابرجا است.
انقلاب اسلامی مقتدر و استوار است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه کرمانشاه به اقدامات هنجار شکنانه آشوبگران در روز‌های اخیر اشاره واظهار داشت: تخریب اموال عمومی، آتش زدن و به شهادت رساندن در بیان اعتراض تعریفی ندارد.

امام جمعه کرمانشاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نیرو‌های نظامی و انتظامی اشاره و تاکیدکرد: ایشان در این سخنرانی فرمودند که دفاع مقدس واقعه پر معنایی است، که نسل کنونی باید واقعیات و حقایق آن را از پیشکسوتان یاد بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: وابستگی و گرفتن استقلال ایران اسلامی را از اهداف دشمنان در جنگ تحمیلی بوده و همه ما باید از تعالیم بزرگ اسلام پیروی کنیم.

امیر طاهری فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش نیز به عنوان سخنران اول پیش از خطبه های نماز تشریح و تبیین ارزشهای دفاع مقدس را گره‌گشایی بسیاری از مشکلات عنوان کرد.

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز تربیت چند جانبه، مهارت آموزی و توجه به مسائل پرورشی را از رویکرهای آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید دانست.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.