پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 1095
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ |
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه مطرح کرد

رویه اشتباه در جذب اعتبارات عمرانی در کرمانشاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از رویه اشتباه در جذب اعتبارات عمرانی در استان خبر داد و نسبت به استقرار کاربری های شهر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، مهرداد سالاری در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۷ در همه پروژه های عمرانی سعی کردیم طرح ها را به سمت اشتغالزایی ببریم.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه از ظرفیت بخش خصوصی باید استفاده کنیم، افزود: این امر محقق نشده چراکه زیربنای آن را فراهم نکردیم و ضعف های بسیاری وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پروانه های مربوط به شهرداری ها تامین شده است، گفت: در زمینه پروژه ها این بحث وجود دارد که عدالت اجتماعی را رعایت نمی کنیم، اما معتقدیم اگر این اعتبارات درست تعریف نشود صدمه به آن حوزه خواهد زد و باید خدمات بیشتری به شهروندان داده شود.
وی در بخش استقرارکاربری های پروژه های شهری انتقاداتی را مطرح کرد و افزود: در زمینه طرح های ایستگاه راه آهن و سایر مباحث عمرانی اقدامات مناسبی در حال انجام و رایزنی است.
این مسوول به پروژه برنامه های روز اربعین با محوریت استان کرمانشاه به منظور بازگشایی مرزها اشاره و بیان کرد: طرح جامعی لحاظ شده تا در مسیر جذب و خدمات رسانی به زوار اربعین از مرزهای استان با سهولت و استقبال بیشتری انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه جذب اعتبارات عمرانی و رویه اشتباه دقیقه نود مبنی بر تخصیص های عجولانه و اقدامات ناکارآمد دستگاه های اجرایی اشاره و عنوان کرد: سال آتی این وظایف به دستگاه های اجرایی و مدیرانی توانمندی سپرده خواهد شد، که توانایی جذب به موقع اعتبارات را داشته باشند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.