پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 10879
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گزارش, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۶ |
شهردار منطقه چهار کرمانشاه مطرح کرد

مبارزه با انحصارسازی غیرمجاز وظیفه ذاتی شهرداری کرمانشاه+فیلم

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اجازه ساخت و سازهای غیرمجاز را نمی‌دهیم، گفت: مبارزه با انحصارسازی غیرمجاز وظیفه ذاتی شهرداری کرمانشاه است.

همایون نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، گفت: با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و زمین خواری در منطقه چهار شهرداری کرمانشاه مقابله و مبارزه جدی می‌کنیم.
شهردار منطقه چهار کرمانشاه در پاسخ به پیگیری شهر روشن در مورد نصب درب و انحصار کوچه نرگس سراب قنبر کرمانشاه از سوی برخی سودجویان این شهرک و انتشار گزارشی با موضوع ” معابر سراب قنبر کرمانشاه طعمه انحصارسازی صاحبان ثروت ” اظهار داشت: این انحصارسازی تخلف بوده و مغایر قانون شهرداری ها است، که با آن برخورد خواهیم کرد.
این مسؤول با بیان اینکه شهرداری ممکن است به دلیل مشغله و برخی پروژه‌ها از همه تخلفات و انحصار طلبی برخی اشخاص در مناطق به موقع اطلاع پیدا کند، گفت: از شهروندان تقاضا داریم هر گونه تخلفات، انحصار معابر و مشکلات منطقه چهار را با شهرداری در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
شهردار منطقه منطقه چهار کرمانشاه به ماجرای آسیه پناهی در شهرک فدک و سودجوی برخی در این منطقه برای زمین خواری اشاره و تصریح کرد: شهردار موظف به مقابله با هر نوع ساخت و ساز غیرمجاز و تخریب آن با نهایت جدیت است و در مورد سراب قنبر نیز با احدی مماشات نخواهد داشتم.
نوری با یادآوری اینکه پس از پیگیری رسانه‌ها در مورد کوچه نرگس از این محله بازدید به عمل آورده است و این کوچه باید در مسیر جاذبه گردشگری استفاده شود و هرگونه انحصارسازی مصداق تشرف عُدوانی است، خاطرنشان کرد: بازدید از این محله انجام شده و با این تخلفات مبارزه خواهد شد.
شهردار منطقه چهار کرمانشاه در مورد ساماندهی آب قره‌سو و آلودگی رودخانه سراب قنبر نیز، تاکید کرد: اداره کل آب منطقه‌ای استان موظف به ساماندهی این موضوع است و شهرداری آنچه در راستای فضای سازی و ایجاد زیرساخت در فضای سبز و معابر را دارد انجام می‌دهد و این امر منوط به تعامل و همکاری متقابل ادارت ذیربط بوده که بخشی از آن انجام پذیرفته است.
فیلم این مصاحبه را در اینجا ببینید


انتهای پیام/ ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.