پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 10841
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ |
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد

تشریح برنامه‌های بسیج هنرمندان کرمانشاه/ جشنواره عکاسی از اماکن مقدس برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان در سال جاری از برگزاری جشنواره عکاسی از اماکن مقدس خبر داد.

همایون زین‌الدین امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از برنامه های پیشنهادی سازمان بسیج هنرمندان استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: نمایش فیلم‌های دفاع مقدس، عصرشعر، تجلیل از گروه مولودی خوانی، ورکشاپ تجسمی، غرفه خوشنویسی و… از جمله این برنامه‌های فرهنگی و هنری است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فیلم‌های دفاع مقدس از ۲۵ شهریور الی ۶ مهرماه سال جاری در مدارس و مساجد حوزه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای نمایش خیابانی با موضوع سردار شهید سلیمانی از سوی این سازمان، ادامه داد: این برنامه از ۳۱ شهریور سال جاری الی ۱۰ مهرماه در سطح شهر با حضور و مشارکت هنرمندان به اجرا در می‌آید.
این مسؤول از برگزاری عصر شعر سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد و افزود: عصر شعر با محوریت هفته دفاع مقدس در این ایام و در مدارس و حوزه های مقاومت برگزار می‌شود.
زین‌الدین در بخش دیگری از سخنانش به مراسم تجلیل از هنرمندان بسیجی اشاره و بیان کرد: برنامه قدردانی از گروه های مولودی خوانی استان های کردستان و کرمانشاه به ویژه شهرستان پاوه در طی هفته وحدت در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به اجاری گروه سرود به مناسبت میلاد پیامبر(ص) در هفته بسیج دانش آموزی با هدف احیا و ادای احترام به مقام والای حضرت محمد(ع) اشاره و تصریح کرد: جشنواره عکاسی از امام زاده ها، اماکن مذهبی و یادمان های دفاع مقدس از ۲۰ تیرماه الی ۲۰ آبان سال جاری در استان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این سازمان ارسال کنند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: اجرای برنامه تعزیه در دهه محرم با محوریت شهرستان های کنگاور و کرمانشاه با همت گروه های هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد و مریدان خاندان عصمت و طهارت به ویژه امام حسین(ع) و شهدای کربلا در این ایام در راستای احیای فرهنگ عاشورایی هنرنمایی دارند.
وی با اشاره به برگزاری ورکشاپ های هنری از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در ایام سال، تاکید کرد: ورکشاپ هنرهای تجسمی به مناسبت گرامیداشت مقام سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به مدت یک هفته در دیماه سال جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد غرفه های خوشنویسی و کاریکاتور هنرمندان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن طی دهه مبارک فجر در کرمانشاه همزمان با سراسر استان و کشور برگزار می‌شود.
گفتنی است، جلسه انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با حضور اعضا انجمن و جمعی از هنرمندان این رشته هنری و حفظ پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات این سازمان برگزار و در خصوص نحوه برگزاری جشنواره عکاسی از اماکن مقدس و متبرک استان همفکری و برنامه‌ریزی لازم انجام پذیرفت.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.