پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 10774
  پرینتخانه » اجتماعی, احادیث, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ |
رئیس اداره دامپزشکی سنقروکلیایی:

۷۰ کیلوگرم ماهی فاسد در سنقروکلیایی کشف و معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی از کشف و معدوم سازی 70 کیلوگرم ماهی فاسد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، محمد ایمانی سنجر به انجام بازدیدهای مستمر از سطح شهرستان سنقروکلیایی خبر داد و گفت: هفته پیش توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی یک دستگاه خودرو بدون مجوز بهداشتی و عدم رعایت موازین بهداشتی دامپزشکی اقدام به عرضه‌ ی ماهی به صورت غیر بهداشتی کرده بود.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: خودرو این متخلفان بهداشتی عرضه ماهی فاسد توقیف و مقدار ۷۰ کیلوگرم ماهی فاسد و غیر قابل استفاده ضبط و معدوم شد.
این مسؤول بیان کرد: از همشهریان فهیم تقاضامندم از عرضه کنندگان مواد پروتئینی و گوشتی که به صورت غیر بهداشتی اقدام به فروش می‌رسانند مخصوصاً در فصل گرما خریداری نکنند.
وی خاطرنشان کرد: مبداء این محموله های غیربهداشتی در واقع نامشخص بوده و شرایط بهداشتی توسط فروشندگان سیار و دست‌فروشان رعایت نمی‌شود.
ایمانی سنجر در ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را به شماره ۰۸۳۴۸۴۲۲۳۵۲ مربوط به دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی اطلاع رسانی کنند.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و… در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.