پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 10456
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ |
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد

تامین روشنایی کامل در پل الهیه کرمانشاه/ ۶ دستگاه چراغ نصب شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تامین روشنایی کامل در پل الهیه با نصب 6 دستگاه چراغ و سایر تجهیزات خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، افشین محلوجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از تامین روشنایی مطلق در پل الهیه کرمانشاه با همت شرکت توزیع نیروی استان خبر داد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: باتوجه به اطلاع رسانی در خصوص خاموشی مطلق در پل الهیه برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در این منطقه، با تلاش همکاران خدوم در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نصب سه اصله تیر ۹ متری فلزی انجام گرفت.
این مسؤول ادامه داد: علاوه بر تجهیزات فوق، سه عدد دستک ۲ متری دو طرفه و ۶ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات سدیمی به همراه ۶۰ متر کابل کِشی زمینی و سایر تجهیزات مربوطه مشکلات روشنایی این پل برطرف شد.
محلوجی با قدردانی از مطالبه گری شهروندان برای تامین سلامت و امنیت جامعه، یادآور شد: با پیگیری های صورت گرفته پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، همکاران در راستای خدمات رسانی برای تامین و برقراری روشنایی برق پیشگام شدند.
مجموعه شهر روشن با تشکر از پیگیری جدی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام می‌کند، که بر تلاش و خدمات خوب و به موقع پرسنل محترم اداره برق آشنایی دارد و از آنجا که مخاطبان از این رسانه درخواست داشتند این مطالبه را رسیدگی کنند، این موضوع مطرح‌ شد، همچنین شهروندان زودتر از این ارگان هم بازتاب و خدمات رسانی سریع و شایسته را به دست ما رساندند که جای تقدیر دارد و برخود لازم می‌دانیم اقدام مناسب این اداره کل را مجدد اطلاع رسانی میکنیم و از پیگیری آنان عزیزان سپاسگزارم هستیم.
گفتنی است، فیلم ارسالی از مخاطبان شهر روشن مبنی بر گزارشی مردمی در مورد خاموشی مطلق پل الهیه خطاب به شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با هدف رفع حوادث احتمالی بر اثر خاموشی و درخواست اقدام برای تامین روشنایی اطلاع رسانی شد، که در اسرع وقت این موضوع مورد پیگیری شرکت برق و تامین روشنایی کامل در این پل شد که جای تشکر و قدردانی دارد.
معتقدیم شما چشمان بینای ما و ما گوش شنوای شما هستیم
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.