پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10192
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ |
مسؤول گروه جهادی وصال بسیج دانشجویی صحنه مطرح کرد

خدمات رسانی گروه جهادی "وصال" صحنه در مبارزه با کرونا

مسؤول گروه جهادی وصال بسیج دانشجویی صحنه از خدمات رسانی و فعالیت مستمر گروه جهادی "وصال" صحنه در مبارزه با کرونا در این شهرستان خبر داد.

مرتضی کریمی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: مدت ۱۰ روز و از روز اول اعلام رسانه ای مبحث شیوع کرونا در کشور در شهرستان صحنه نخستین گروه جهادی بودیم، که کار ضدعفونی اماکن عمومی بیمارستان های صحنه و پمپ های بنزین و CNG این شهرستان، اماکن ورزشی و محلات کمتر برخوردار را در طول شبانه روز در دستور کار گروه جهادی وصال قرار دادیم.
مسؤول گروه جهادی وصال بسیج دانشجویی صحنه افزود: در راستای توزیع میلم های بهداشتی و آگاهی بخشی به شهروندان اقدام به تهیه بروشور کردیم و در سه روستای شهرستان نیز کار ضدعفونی را انجام دادیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تولید ماسک به همت این گروه جهادی و از طریق کارگاه خیاطی خبر داد و گفت: توزیع آن هنوز انجام نگرفته، چراکه برای مبحث استریل آن با بیمارستان قرار داد بسته شده که این تولیدات را استریل کنند و در حد توان تلاش داریم و توانستیم خدمات رسانی لازم را به مردم شهرستان صحنه داشته باشیم.
این مسؤول با بیان اینکه گروه وصال تشکیل شده از ۸۲ نفر اعضای فعال و در رشته های علمی مختلف از جمله کشاورزی، عمران، پزشکی، هنری و…، خاطرنشان کرد: این گروه از سال ۹۶ تاسیس شده و در عرصه های عمرانی، آموزشی و… در حال کمک رسانی به مناطق محروم و غنی است.
کریمی ادامه داد: برای گروه جهادی وصال که همیشه در صحنه خدمت رسانی است، هر جا نیاز باشد چه در مناطق کم برخوردار یا زلزله مهیب سرپل‌ذهاب و یا سیل لرستان، پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مرز خسروی و… همواره پای کار است و به هموطنان کمک و خدمت دارد.
مسؤول گروه جهادی وصال بسیج دانشجویی صحنه با بیان اینکه یک کارگاه خیاطی که طی چندماه قبل تایید مجوز خود را از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر این کارگاه اقدام به تولید ماسک برای مقاله با بیماری ویروسی کرونا کرده تا حداقل دغدغه مردم در تهیه وسایل بهداشتی برطرف شود.
این مسؤول یادآور شد: اکثر اعضا گروه جهادی وصال در مبارزه با کرونا و تا رفع بحران از کشور ما فعالیت دارند، عنوان کرد: اکنون نیز وضعیتی همچون هشت سال دفاع مقدس را داریم و با همه توان پای کار هستم، لذا در خصوص ضدعفونی امکان با بیش از ۷۰ درصد نیرو در حال خدمت رسانی هستیم، همچنین مجوز این گروه از سوی بسیج سازندگی استان کرمانشاه اخذ شده است.
کریمی تاکید کرد: به هموطنان توصیه می‌کنیم تا رفع بحران در منزل خود باقی بمانند و ضمن رعایت نکات بهداشتی و سلامت روان از هر گونه تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند، همچنین اخبار واقعی مبارزه بحران کرونا را از مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.