پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6168
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار ویژه, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ |
جانشین مسوول سازمان بسیج مستضعفین:

قوانین الزامی بسیج هنرمندان را تصویب می کنیم/ لزوم استفاده از هنرمندان انقلابی در مقابله با هنرنماها

جانشین مسوول سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نیازمند هنرمندان انقلابی هستیم، گفت: مقابل هنرنما‌های سلبریتی که در میدان دشمنان صف کشیده اند باید بایستیم و اهداف پلید آنان را خنثی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه سردار محمدحسین سپهر در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران کانون های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور که با حضور مدیران کانون های هنری استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مباحث معنویت و سیاست در جمهوری اسلامی ایران به هم متصل است و این رمز تربیت اسلامی ما است که پیامبر اکرم (ص) برای ما به یادگار گذاشتند.
جانشین مسوول سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هنرمندانی که دغدغه اجتماعی دارند و به مناسبت های متعدد آثاری تولید می کنند در واقع داری پیوستگی امور معنوی، سیاسی، اجتماعی و… در اذهان و عقایدشان هستند.
این مسوول به سهم بالای هنر و هنرمندان انقلابی در چهل سال مقاومت و ایستادگی  ملت شریف ایران اشاره و بیان کرد: هنرمندان با انعکاس تصاویر ایثار و مقاومت مردم به همراه تولید شعار‌های انقلابی در حقیقت هیجان انقلابی را در بین جامعه رواج می دهند و آن را تقویت می کنند.
وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فیلم‌سازی و رجزخوانی و دیگر تولیدات هنری هنرمندان بودیم که این تولیدات تاثیرش از هزاران کلاس درس بیشتر بوده است، افزود: رزمندگان در شب عملیات با چند بیت شعر و رجز با اراده و اقتدار به خط مقدم می‌زدند و دشمنان را به زانو درمی آوردند.
سردار سپهر با یادآوری اینکه هنرمندان می توانند تجارب و وقایع تاریخی را به دانش تبدیل کنند تا در دانشگاه‌ها تدریس شود، گفت: غرب از طریق هجمه های فرهنگی و فضای رسانه‌ای دنیا را متوجه آرمان‌هایش می‌کند و با هنر، جنایات خود را می‌پوشاند.

جانشین مسوول سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمنان غربی با این ابزار خباثت‌های جدیدی بر مردم تحمیل کرده و با هنر استکباری و صهیونیستی خود اعتقادات و باورهای مردم را به تسخیر خود در می‌آوردند، لذا باید مقابل این هجمه ها ایستاد و آن را خنثی کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی زمانی مفهوم پیدا می‌کند که با امکانات کم مقاومت کنیم، تاکید کرد: همانطور که هشت سال جنگ تحملی با وجود امکانات بسیار کم ولی با مدیریت جهادی به خوبی مدیریت شد، اکنون نیز باید باوجود محدودیت ها بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

سردار سپهر بیشتر مشکلات را ناشی از موانع داخلی دانست که گاهی از سوی متولیان امر و اطرافیان ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: ما باید با مدیریت جهادی موانع را رد کنیم و یا اینکه راه جدیدی را در پیش بگیریم.
جانشین مسوول سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج صاحب انقلاب، پیشتاز و متولی عملی کردن گام دوم انقلاب است، افزود: انگلیس که در عزل و نصب  مسوولان کشورمان دخالت می‌کرد، اما امروز در آزاد کردن کشتی‌شان به تکاپو و التماس کردن به کشور ایران افتاده اند.
سردار سپهر با تصریح بر اینکه باید با ابزار هنر خدمات شایسته بسیج  را در سطح بین الملل نشان داد، گفت: در جامعه نیازمند هنرمندان انقلابی هستیم تا در مقابل هنرنما‌های سلبریتی که در میدان دشمن صف کشیده اند، بایستیم و اهداف پلید آنان را خنثی کنیم.

جانشین مسوول سازمان بسیج مستضعفین دستیابی به نظام مشخص و قوانین را از الزامات بسیج هنرمندان دانست و اظهار داشت: آمادگی تصویب هر قانونی که سازمان بسیج هنرمندان به آن نیازمند است را داریم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.