پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4176
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ |
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه:

خوشه "مبلمان و مصنوعات چوبی" در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: مطالعه و امکان سنجی توسعه خوشه مبلمان و مصنوعات چوبی در کرمانشاه انجام می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، بیژن کردستانی امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: مقدمات اولیه مطالعه و امکان سنجی توسعه خوشه مبلمان و مصنوعات چوبی در کرمانشاه انجام گرفته و در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از اخذ مجوزهای لازم برای مطالعات خوشه مبلمان و صنایع چوبی در استان خبرداد و افزود: مجوز و مراحل اداری آن از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی اخذ شده و به زودی وارد عرصه تولید خواهد شد.
وی با بیان اینکه نتیجه مطالعات ایجاد توسعه مصنوعات چوبی در کرمانشاه ظرف مدت سه ماه آینده قطعی خواهد شد، تاکید کرد: اگر بتوانیم با رایزنی های اولیه به نتیجه مثبتی برسیم، توسعه خوشه مبل و مصنوعات چوبی کرمانشاه آغاز می‌شود.
حاتمی با تاکید براینکه در صورت تامین اعتبار توسعه خوشه مبلمان و مصنوعات چوبی استان کرمانشاه طی سه تا پنج سال زمان می برد، بیان کرد: عرصه تولید مبلمان و صنایع چوب از خوشه‌های مزیت‌دار با امکان ایجاد اشتغال و ارزش فراوان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآور شد: صنعت خوشه مبلمان پنجمین خوشه استان بعد از خوشه‌هایی از جمله فرش، نان برنجی و… محسوب می شود.
این مسوول پتانسیل‌های لازم برای توسعه خوشه مبلمان و صنایع مصنوعات چوبی در استان کرمانشاه را فراهم دانست و اظهار داشت: ایجاد ناحیه کارگاهی مبلمان که اکنون در حال احداث است به عنوان یکی از این پتانسیل های اشتغالزایی در کشور یاد می شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.