پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 107
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ |
جانشین خواهران بسیج دانشگاه آزاد کرمانشاه:

دومین اردوی گروه جهادی شهیده "زینب کمایی" برگزار می شود

جانشین خواهران بسیج دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: دومین اردوی گروه جهادی شهیده "زینب کمایی" به همت جمعی از خواهران جهادگر بسیج دانشجویی، نیمه دوم فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در منطقه کرناچی برگزار می‌شود.

مهدیس کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه اظهار داشت: با الطاف بی‌کران الهی دومین اردوی گروه جهادی شهیده زینب کمایی به همت جمعی از خواهران جهادگر بسیج دانشجویی، نیمه دوم فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در منطقه محروم کرناچی برگزار می شود.
جانشین خواهران بسیج دانشگاه آزاد کرمانشاه به اهم اقدامات گروه جهادی مذکور در فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، درمانی و خدمات مشاوره‌ای اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای گروه جهادی، اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان و برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان را می‌توان به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی نام برد.
کریمی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی را به عنوان فضایی برای خودسازی و تقویت ایمان می‌شناسیم چرا که بسیاری از رذائل اخلاقی همچون خودبینی و خودنمایی ناخودآگاه کنار رفته، همدلی و همکاری برای رسیدن به اهداف جایگزین می‌شود.
جانشین خواهران بسیج دانشگاه آزاد کرمانشاه حضور در محلات حاشیه‌ای و دور شدن از فضای مرفه شهری موجب لمس زندگی سخت مردم شده و به جهادگران برای مطالبه از مسئولان بابت کم بهرگی و ضعف این مناطق توان و انگیزه مضاعف دانست و گفت: به دنبال مشارکت جمعی در این اردو شاهد اتحاد دانشجویان با سلایق مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و مذهبی، همچنین شاهد تلاش برای هدفی والا و واحد خواهیم بود.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.