پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 9900
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ |
کارگزار فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه:

فستیوال نوآوری‌های صنعت غذا، دارو و پزشکی در کرمانشاه برگزار شد

کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه از برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت سلامت غذا، دارو و تجهیزات پزشکی در کرمانشاه خبر داد.

رئوف کویلی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: دومین فستیوال استانی و بیستمین فستیوال ملی امروز در هتل پارسیان کرمانشاه با حضور جمعی از مخترعان و سرمایه‌گذاران برگزار شد.
کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: این فستیوال به همت شهرک‌های صنعتی به عنوان متولی فن بازار منطقه‌ای در استان برگزار شد، همچنین در این مراسم یک قرارداد بازار دارایی فکری به مبلغ و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال منعقد و رونمایی شد.
وی ادامه داد: امیدواریم با صاحبان سرمایه رودررو که از این به بعد در فستیوال مشارکت دارند، بتوانیم تعداد قراردادها را به بیش از سه مورد در سال جاری برسانیم.
این مسؤول تصریح کرد: فستیوال فوق با هدف تجاری سازی ایده و اختراعات در حوزه نوآوری‌های صنعت سلامت غذا، دارو وتجهیزات پزشکی با حضور فناوران سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و با مساعدت و همکاری شرکت پیشوران کیفیت سامانه به عنوان کارگزاران فن بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.
کویلی یادآور شد: اولین فستیوال نیز با عنوان نوآوری صنایع شیمیایی و پلیمر برگزار شد، که در آن سه قرارداد به ارزش سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان منعقد شده بود.
کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ایده پردازان و مخترعان دومین فستیوال در حوزه غذا و دارو فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاری پیدا شود تجاری سازی انجام می‌شود، همچنین با این نوآوری ها نیز کارخانه تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.