پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 9399
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, یادداشت تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۴:۱۱ |
یادداشت:

اگر سلیمانی رفت، سلیمانی‌ها خواهند آمد

دنیا بداند که اگر سلیمانی رفت، سلیمانی‌ها خواهند آمد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محمد حقیقی‌راد به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و رشادت این شهید والامقام یادداشتی را نوشته است که به همراه دکلمه آن در ادامه می‌خوانید و خواهید شنید.
گناه من نیست. من، نمی شناسمت. باور کن! بهانه نیست.حرف، حرف دل است. شاید از دلی غافل. گاهی، آن هم به بهانه ای، نامت را شنیده ام. سوسو زنان به هر سو، چشم دوختم تا نوری از وجودت را دریابم، تا چشمانم بیدار شود.
می‌گویند: شجاعت، شرمنده شمایل شما بوده. مروت، درمانده مردانگی هایت و «خوبیها» وامدار خوبیهایت. کجا رفته اید؟!
گناه من نیست که آن روزها، روزی ام نبود، که روزها را با شما باشم و شبها را با شما روز کنم. می‌گویند: روزها و شبها فرازها را «صابر» بودید و نشیب ها را «شاکر». می‌گویند: زمزمه دعایتان با نغمه قرآن و توسل آمیخته بود و سنگرهایتان پر بود از بوی باران، بوی سبزه.
گناه من نیست من تاکنون به لاله زار لاله های عاشق نرفته ام. آری! من، تاکنون شهر حماسه و ایثار را ندیده ام. می‌گویند: رنگ خاکش چون دشت شقایق ها است. راست می‌گویم، من هنوز جبهه را ندیده ام. من، سرزمین های هجران کشیده را نمی شناسم چون تو معنای کامل شاهنامه عشق و دلاوری هستی و حدیث مفصل ما….
حال سینه مالامال درد است وقتی تو به سوی پیر مرادت، روح الله پر کشیدی و فرودگاه بغداد پر پرواز به سوی معبودت شد ایران همه به خط شده تا سلام نظامی به تو ای مالک دوران بدهند سردار قاسم سلیمانی…
مشاهده دلکمه| اگر سلیمانی رفت، سلیمانی‌ها خواهند آمد
زمانی که رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی ابومهندس زمانی که با دو خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، توسط بالگردهای آمریکایی هدف قرار گرفتند و هر دو شهید و ترور شدند و سپس خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تایید شد، دلم آشوب شد.
ای سردار دلاور برخیز گویی این جا همه چیز تمام شده است و انگار نسل جهاد دیده دیروز، به خط پایان رسیده است. اگر سراغمان نیایی و کلامی و حرفی بر زبان نیاوری ما هم کم کم باورمان می‌شود، که همه چیز تمام شده است.
باورمان می‌شود که دیگر رد پایی از شما پیش رویمان نیست، باورمان می‌شود که ما هم دیگر باید مد، پرستیژ، آنگارد محاسن، تیپ اداری و خلاصه همه چیزمان مثل آدم شود !!
ای سردار، دنیای بی شما و بی شهدای حرمت سخت است! ای خوش انصاف ها، اینجا دیگر با خاموشی بلدوزرهای جهادگران، سنگر و خاکریزی که صداقت و درستی را بنا کند یافت نمی شود.
اینجا فانوس ها خاموش است. خیانت به رفیق قاموس و جاویدان و رسیدن به جاه و مقام به بهای خاموشی عزت نفس است. ای سردار اینجا دیگر از عروج خبری نیست و همه از برای “فنا”دست و پا می زنند. دست های ناپاک به هم گره خورده تا بر نسل جوان امروزی روح بی اعتقادی و دین زدگی را جریان دهد
ای سرداری که جوانمردی فقط در ذائقه ی شما بود، لحظاتی از خلوت بهشت فارغ شوید، زخم ترکش ها را فراموش کنید و از ما دلجویی کنید.
بعد از شما لباس خاکیمان را از تن در نمی اوریم و اجازه نداریم زبان به اندوه شما بگشاییم تا دشمن شاد شویم، اما قسم به عز و ناموس و وطن از ایران یک لشگر سلیمانی می‌سازیم تا دنیا بداند که اگر سلیمانی رفت، سلیمانی ها خواهند آمد پس به گوش باش اسرائیل و ایادی های استکبار، وعده حاج قاسم نزدیک است…..
حاج قاسم شهادتت مبارک
انتهای پیام/ر

نویسنده : محمد حقیقی‌راد | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.