پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 9371
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ |
رئیس شورای تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

دهه فجر با اهداف "گام دوم انقلاب" در کرمانشاه اجرا شود/ لزوم حفظ کرامت ایام فاطمیه(س)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عملیاتی کردن اهداف "گام دوم انقلاب" در دهه فجر را مهم دانست و گفت: کرامت ایام فاطمیه(س) در این ایام حفظ شود.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، عباس سروری ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان، که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) بانوی صبر و استقامت و تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: امسال کار را با ۲۲ کارگروه تخصصی آغاز کردیم و به حمدالله وحدت و همدلی در بین مسؤولان استان  سال هاست وجود دارد و برگزاری شایسته مراسم و مناسبت‌های طول سال محصول این همدلی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: مردم ما  به خوبی باوجود تمامی توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب به ویژه تحریم های سنگین اقتصادی، همیشه سربلند بیرون آمده و موجبات یأس دشمنان را فراهم کرده اند.
وی بیان کرد: مسؤولان کارگروه ها بایست باید به این امر توجه داشته باشند، که قبل از ایام الله دهه فجر، ایام فاطمیه(سلام الله علیها) را درپیش داریم و برنامه های قبل از ایام الله باید طوری باشد، که شأن ایام فاطمیه (سلام الله علیها) حفظ شود و رنگ و بوی فاطمی(سلام الله علیها) دهد و با آغاز دهه مبارک فجر، برنامه های برنامه ریزی شده توسط آن کارگروه با توجه به اهداف گام دوم انقلاب، عملیاتی شود.
سروری تصریح کرد: یکی از اهداف ستاد دهه فجر، ایجاد طراوت و شادابی در جامعه به ویژه در بین جوانان است و با توجه به نزدیک بودن انتخابات، در برنامه ریزی هایمان به سمتی پیش برویم که مردم حضوری بانشاط و باشکوه در پای صندوق های رأی داشته باشند و این امر بزرگترین ضربه را به استکبار جهانی وارد خواهد کرد.
سروری تأکید کرد: برخی از مسؤولان کارگروه ها عضو کارگروه های دیگر هستند و ممکن است یک مسؤول کارگروه، عضو پنج کارگروه دیگر باشد و این امر باعث نشود در برنامه ها موازی کاری شود و برای جلوگیری از این موضوع باید گزارش ارائه شده در هرکارگروه مختص همان کارگروه باشد و تاکید بر این است که ارائه یک گزارش، در تمامی کارگروه ها  مدنظر نباشد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.