پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 9348
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰:۰۱ |
مسؤول گروه نمایش "مشی اسکندر" در کرمانشاه:

"مشی اسکندر" لبخند را روی لب های همگان می‌آورد

مسؤول گروه نمایش عروسکی مشی اسکندر در کرمانشاه شخصیت طنزآمیز این نمایش همیشه لبخند را به روی لبای های آحاد جامعه می‌آورد.

محمد میرزایی امروز گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه و در حاشیه مراسم گرامیداشت پرستاران و اجرای طنز گروه نمایشی مشی اسکندر که در آمفی تئاتر بیمارستان محمد کرمانشاهی برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۷۹ وارد حرفه بازیگری شدم و از ۲۳ الی ۲۴ سالی یک صدا و شخصیت نمایشی طنز به نام “مشی اسکندر” را خلق کردم، که با آن و یک گریم پیرمَردوار وارد مدارس و ارگان های مختلف می‌شود و اجرای نمایش تئاتر انجام می‌دهد.
مسؤول گروه نمایش عروسکی مشی اسکندر در کرمانشاه تصریح کرد: اجرای نمایش عروسکی برای کودکان مراکز درمانی و بهزیستی انجام می‌دهم و این شخصیت را دوست دارم چون خودم آن را پرورش دادم و امیدوارم بتوانم به جامعه هنری خدمت کنم.
میرزایی خاطرنشان کرد: “مشی اسکندر” در روز پرستار میهمان پرستاران مرکز درمانی بیمارستان محمد کرمانشاهی شد، تا ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار بتواند با اجرای نمایش، شعر کُردی و طنزهای زیبا دل پرستاران را شاد کند و لبخند روی لبان آنان بیاورد.
فیلم| “مشی اسکندر” میهمان پرستاران کرمانشاهی شد
فیلم| “مشی اسکندر” لبخند را روی لب های همگان می‌آورد
میرزایی عنوان کرد: این شخصیت طنز آمیز است و تلاش دارد همیشه خنده را روی لب های دیگران بیاورد و امیدوارم بتوانم خنده را به روی لبهای مردم بیآورم و دل آنان را شاد کنم.
انتهای پیام/ ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.