پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 8998
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ |
تهیه کننده سریال «نون.خ» در کرمانشاه:

سریال «نون.خ» با افتخار و دیدگاه ملی به کرمانشاه آمد

تهیه کننده سریال «نون.خ» در استان کرمانشاه گفت: برای ساخت سریال «نون.خ» با افتخار آمدیم تا معرفی خوب فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری این دیار را در شبکه ملی ببینیم.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، مهدی فرجی عصر امروز در مراسم افتتاح فصل دوم سریال «نون.خ» که با حضور عوامل این سریال، جمعی از مسؤولان و اهالی رسانه استان در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره به مهمان نوازی مشهور بوده و هست.
تهیه کننده سریال «نون.خ» در استان کرمانشاه با قدردانی از اهالی منطقه کندوله و روستای پریان و نیز از مردم سایر مناطق استان کرمانشاه که در تدوین این سریال همکاری دارند، افزود: قرار است د این مناطق فیلم برداری کنیم و پیشاپیش از تعامل هموطنان این دیار تشکر می‌کنم.
این مسؤول با بیان اینکه بیش از هرچیز لطف هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و در دیدار در جشنواره فرهنگی و سینمایی بر ساخت سریال «نون.خ» در این استان تاکید داشتند، قدردانی می‌کنم، بیان کرد: استاندار کرمانشاه فرهنگ دوست است که در رونق استان حائز اهمیت خواهد بود.
تهیه کننده سریال «نون.خ» در استان کرمانشاه ادامه داد: از تعامل ارگان ها به ویژه محیط زیست، راهداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی که برای ساخت این سریال و ایجاد زیرساخت‌های آن تعامل و همکاری کردند نیز تشکر دارم.
فرجی افزود: برای ساخت سریال «نون.خ» با افتخار به استان کرمانشاه آمدیم و فیلمبرداری برای آنان ها افتخار دارد، امیدوارم کرمانشاه را به خوبی معرفی و جاذبه ها در شبکه یک و رسانه ملی کشور ببینیم.
این مسؤول یادآور شد: تلاش می‌کنیم سریال «نون.خ» بتواند جذابیت بگیرد و از آنجا که سعید آقاخانی کارگردان این فیلم از اهالی کرد زبان هستند، این موفقیت در استان کرمانشاه رقم زده می‌شود.
تهیه کننده سریال «نون.خ» در استان کرمانشاه با اشاره به مهربانی و مهمان نوازی مردم کرمانشاه، عنوان کرد: ایامی که تیم تصویربرداری در روستای پریان کندوله از توابع استان کرمانشاه مستقر شدند، با خصوصیات مهرورزی اهالی کرمانشاه بیشتر آشنا شدیم.
این مسؤول تصریح کرد: بخش اعظم سریال «نون.خ» در کرمانشاه تصویربرداری خواهد شد، همچنین بخش هایی از سریال نیز در مناطق کردنشین کردستان و مهاباد فیلم برداری می‌شود.
تهیه کننده سریال «نون.خ» در استان کرمانشاه با بیان اینکه سعید آقاخانی هنرمند ارزشی کشورمان تاکید داشت که حتما سریال درباره قوم کُرد باشد، اظهار داشت: سریال معرف کُرد و فرهنگ کُرد در کشور بود و چون این هنرمند تئاتر و سینما هم از اقوام کُردزبان هستند و حضورشان را مشروط به معرفی یکی از اقوام ایران به ویژه این خطه از کشور مطرح کردند با این نظر موافقت حاصل شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.