پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8855
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ |
امروز انجام پذیرفت

۱۴ آذر روزی ماندگار برای دوستداران طبیعت در کرمانشاه

کرمانشاهیان 14 آذر ثابت کردند که طبیعت را بیش از هر چیزی دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، امروز آسمان هم از دیدن خیل جمعیت در منطقه حفاظت شده چالابه به وجد آمده بود، ابرها جای خود را به تابش خورشید دادند گویا آسمان هم از این حرکت مردم خوشحال بود.
آری ۱۴ آذر مردم کرمانشاه در منطقه حفاظت شده چالابه تاریخ منابع طبیعی و درختکاری را به گونه دیگر رقم زدند.
نهال های بنه، بلوط و گلابی جنگلی را در سرزمین خویش کاشت کردند تا درخت شوند درختی که به آن ها اکسیژن هدیه می‌کند و نشاط را برای فرزندانشان به ارمغان می‌آورد.
امروز ۱۴ آذر تمامی اقشار مردم دعوت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه را لبیک گفتند و در حضوری وصف ناشدنی هزاران نهال کاشتند تا درختانی شوند، که همیشه دستانی به آسمان داشته و شکرگذار خدای خود هستند.
ما در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه مراتب تقدیر و تشکر خود را از این شایسته شهروندان، که دعوت ما را لبیک گفته و چهارده آذر را به روزی بیاد ماندنی تبدیل کردند اعلام می‌کنیم.
امید است، در هفته منابع طبیعی (۱۵اسفند۹۸) را با همین شور و نشاط برگزار کنند و ثابت کنند فرزندان زاگرس همیشه طالب سربلندی و سرسبزی خاک پرگهر‌خود بوده و هستند.
انتهای پیام/ت
 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.