پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 885
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ |
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد

کمک ۶۵ میلیارد ریالی کرمانشاهیان به نیازمندان در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: مردم خیر کرمانشاه تا امروز بیش از 6 میلیارد و 522 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی، گفت: جشن مذهبی ملی نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: بیش از یک‌هزار پایگاه در مدارس و آموزشگاه‌های استان و یک‌هزار پایگاه ثابت و سیار این نهاد در شهر، روستاها و مصلاهای نماز جمعه به کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی مشغول بودند.

وی ادامه داد: آمارهای اولیه حاکی از آن است که مردم خیر استان کرمانشاه در جشن نیکوکاری ۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان به نیازمندان کرمانشاهی کمک کردند.
این مسوول بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی این جشن پیش از عید نوروز در میان خانوارهای نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع و کمک‌های نقدی نیز در اسرع وقت به حساب سرپرستان این خانوارها واریز می‌شود.
خدرویسی با اشاره به اینکه این نهاد همچنان آمادگی دارد کمک های مردم خیر در آستانه سال جدید را برای خانوارهای نیازمند جمع‌آوری و به دست این خانوارهای محروم برساند، یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند کماکان کمک‌های خود را تا پیش از آغاز سال جدید به نیازمندان اهدا کنند.
وی عنوان کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در این جشن ملی کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا و یا با شماره گیری کد #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه کمک‌های خود را اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همچنین مردم خیر می‌توانند از طریق اپلیکشن های موبایلی آپ، بله، سکه و سنا نیز به نیازمندان کمک کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.