پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 8770
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ |
طی حکمی:

فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه منصوب شد

رضا سلیم ساسانی طی حکمی به عنوان فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، صبح امروز با حضور رؤسای اتحادیه‌های صنفی، فرماندهان حوزه های بسیج و اقشار مختلف فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه معارفه شد.
ت۱
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در ابتدای این جلسه ضمن محکوم کردن اقدامات آشوبگران در وقایع اخیر، اظهار داشت: مردم ما مردمی مؤمن، انقلابی و بصیر هستند، که خط آنان با اوباش جدا است و در راهپیمایی چند روز پیش همین مردم بودند که مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.
سرهنگ بهشتی افزود: اقشار مختلف مردم، دانشجویان، اصناف و… همواره در صحنه های مهم نظام حضور داشته اند و همین مردم اند که انقلاب را ۴۰ ساله کردند.
وی ضمن قدردانی از اقدام اصناف کرمانشاهی در برنامه تجلیل از حافظان امنیت، گفت: اصناف بازوی مهم این کشور هستند، اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم می‌بینیم که اصناف در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند و اکنون نیز در این جنگ اقتصادی بازهم در صحنه حضور دارند و در خدمت مردم هستند که این بسیار مهم است.
 
رضاسلیم ساسانی در این جلسه، گفت: اصناف کرمانشاه همواره در صحنه های عمل حضور داشته‌اند، از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گرفته تا زلزله و سیل اخیر خالصانه در خدمت نظام و مردم بوده‌اند، که این افتخار بزرگی برای اصناف است.
رضا سلیم ساسانی افزود: در وقایع اخیر دشمنان فکر می‌کردند که می‌توانند اصناف را به صحنه درگیری و آشوب بیاورند اما بصیرت بازاریان کرمانشاهی نقشه آنان را نقش بر آب کرد.
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: بازاریان کرمانشاهی با حضور گسترده خود در میدان آزادی و با اهدای شاخه گل به حافظان امنیت از زحمات آنان قدردانی کردند که این خود مشت محکمی بود بر دهان کسانی که قصد دارند اصناف را به صحنه آشوب بیاورند.
این مسؤول بیان کرد: در آشوب های اخیر اصناف متحمل خساراتی شد اما همه دیدیم که در راهپیمایی چند روز پیش حضوری گسترده داشتند که این خود نشان از غیرت و بصیرت آنان است.
گفتنی است، در این جلسه، رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه به عنوان فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه معارفه شد.
انتهای پیام/ح

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.