پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8565
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ |
با هدف قدردانی از تامین امنیت در کرمانشاه:

اصناف و بازاریان کرمانشاه از حافظان امنیت تقدیر کردند+تصاویر

اصناف و بازاریان کرمانشاه در اقدامی خودجوش از حافظان امنیت استان با اهدای گل قدردانی به عمل آوردند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی به عنوان رئیس اتاق اصناف استان به هنراه جمعی از بازاریان کرمانشاه در اقدامی قابل توجه از تلاش و خدمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راستای حفظ امنیت جامعه طی هفته اخیر در مقابله با جریان اعتراضات سراسری و به حق مردم به گرانی بنزین که از سوی منافقان کشور تبدیل به اغتشاشات شده بود، قدردانی کردند.
براساس این گزارش، اصناف و بازاریان کرمانشاه از شجاعت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در مهار اغتشاشات کشور قدردانی کردند، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره نخستین شهید امنیت وقایع اخیر سرگرد “ایرج جواهری” ایجاد دوباره امنیت را مرهون تلاش این نیروها دانستند.

اصناف و بازاریان با برگزاری این حرکت خودجوش، با تهیه و نصب بنرهایی به همراه توزیع شاخه های گل در میان نیروهای مستقر در میدان آزادی، از آن ها حمایت خود را بروز دادند.

رضا سلیم ساسانی در این مراسم اظهار داشت: کرمانشاه امروزه به عنوان یک استان امن شناخته شده و ملت ایران هم تایید کنند، لذا اصناف و بازاریان همواره قدردان تلاش های ماموران امنیتی در عرصه های مختلف هستند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مخلصانه و مجدانه حافظان امنیت در جریان کنترل اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: بسیاری از بازاریان با نگرانی نسبت به کسب و کار خود همکاری لازم را با نیروهای امنیتی داشتند، همچنین بسیاری از آنها مجبور به بستن مغازه های خود شده بودند.
فیلم| اصناف و بازاریان کرمانشاه از حافظان امنیت تقدیر کردند
این مسؤول با یادآوری اینکه ماموران امنیتی و انتظامی بسیار سریع به این نگرانی ها در جریان اعتراضات به گرانی قیمت بنزین که به اغتشاشگران جولان داده بود، خاتمه داد، گفت:در شهر و کل استان امنیت لازم ایجاد و واحدهای صنفی تعطیل شده مجدد فعالیت و خدمات رسانی خویش را آغاز کردند.
انتهای پیام/ح

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.